Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Yessda! 20 kr for hver del på H&M gitt, den ser ut som noen har kastet masse forskjellige farger maling på den på en fin måte og får meg til å se brunere ut enn jeg er! Gi et kompliment til din egen bikini da! Nå skal jeg ut og bli brunere, nisser! Endret 15. juni 2006 av Towelie
Gjest LilSweetie Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Bikinien min er en hawai-bikini som er rød og rosa! De som ikke synes det er kult sammen er pyser! :kissfan:
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Går ofte med rødt og rosa sammen! Min tante sier det ikke er lov, men nå deler hun jo samme klesstil så Hyacinth Bucket, så jeg føler meg ganske safe her.
Gjest gjesta Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Yessda! 20 kr for hver del på H&M ← er det sant? *MÅÅ på H&M idag, for jeg har fortsatt ikke funnet sommerens bikini..* Endret 15. juni 2006 av linck
Knurr Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Årets bikini ble innkjøpt på vei til flyplassen. Det var den første jeg så da jeg gikk innom H&M med full oppakning, og vettu! Jeg har aldri hatt en så fin bikini før! Toppen er trekant med faste stropper, og trusa er en helt vanlig litt stor en, i fasongen altså. Gråbrun bakgrunn med rosa blomster. Kjøpte den bittelille bomullsshortsen som hørte til også, og det ble ferieantrekket. Bare det at jeg turte å gå sånn sier sitt om genialiteten til denne bikinien!
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 er det sant? *MÅÅ på H&M idag, for jeg har fortsatt ikke funnet sommerens bikini..* ← Jepp, kjøpte denne for kanskje en måned siden da men De er nok der ennå! Denne her er ikke kjempelekker men den får puppene til å se større ut (uten innlegg) og er fargeglad og da blir JEG glad! Neonfarger
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Årets bikini ble innkjøpt på vei til flyplassen. Det var den første jeg så da jeg gikk innom H&M med full oppakning, og vettu! Jeg har aldri hatt en så fin bikini før! Toppen er trekant med faste stropper, og trusa er en helt vanlig litt stor en, i fasongen altså. Gråbrun bakgrunn med rosa blomster. Kjøpte den bittelille bomullsshortsen som hørte til også, og det ble ferieantrekket. Bare det at jeg turte å gå sånn sier sitt om genialiteten til denne bikinien! ← Høres fin ut! Trekantbikinier er finest
lillesky Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Det er IN å blande striper, ruter, ensfarget osv. F.eks. hawaiiunderdel og stripete overdel. Det har jeg.
Gjest -eline- Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 Jeg kjøpte meg en kjempestilig trekantbikini i brunt med gult&orange mønster på White Stuff for usle £10, hadde visst kostet £45 elns før! Det kalles bargain :-D Nå gleder jeg meg bare til ferien i Cornwall!
Amalie_85 Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 Bruker samme som i fjort jeg da. For jeg er så fornøyd med den. Trekant, knytinger, med hjerter på. Former puppene fint og.....
Caramia Skrevet 15. juni 2006 #13 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har en oransj og hvit halterneck bikini med en sånn boxer underdel og i tilegg vanlig truse. Men er mest fan av boxern. Kjøpte den ifjor, men er så fornøyd med den at den blir med på årets last minute også
Gjest Rognebær Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er superfornøyd med min bikini fordi det er en trekanttopp! Og det trodde jeg aldri jeg kunne gå med før jeg fant denne, som faktisk holder puppene på plass. Og i tillegg er den turkis!
Snasen Skrevet 15. juni 2006 #15 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har så mange bikinier, men favoritten i år er gull bikinien min. Eller den røde og hvite (polkadotter). Tror jeg går for en hvit en i dag. Med gulldetaljer noe annet stæsj på.
Snasen Skrevet 15. juni 2006 #16 Skrevet 15. juni 2006 Da blir sc GLAD ← Næh. Syns ikke det er så fint.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #17 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har helt hvit, heklet bikini. Lekker.
Netten Skrevet 15. juni 2006 #18 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har to favoritter: En nyinnkjøpt turkis med brunt blomstermotiv og litt glitter fra H&M, og en turkis og knallgul fra Dielsel. Begge har trekantoverdel. Den fra Dielsel har bred, gul linning og jeg kan velge om jeg vil ha gul eller turkis overdel (vendbar). Den ER så kuuuul!!
Gjest Bodillen Skrevet 15. juni 2006 #19 Skrevet 15. juni 2006 Nå er jeg drita lei av å gå i bikinioverdeler som ikke passer, så jeg tok spanderbuksene på og kjøpte den lekre lille saken fra Princess TamTam. Grønn med masse farger/mønster. Halterneck overdel og vanlig truse. Den var ikke akkurat billig, men når man ikke har en A4-kropp, så nytter det desverre ikke å handle sånt på H&M (men jeg har sett flere jeg likte der... )
Gjest gjesta Skrevet 15. juni 2006 #20 Skrevet 15. juni 2006 De er nok der ennå! ← Ingen antydning til salg på bikinier her i byen.. Jeg prøvde en som var fin, på hengeren altså, på meg så det ut som... nei, tør ikke å prøve å beskrive det engang! Æsj altså. Noen som har snublet over fine trekant/halterneck-bikini som går an for ei med strl 80c i bh?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå