Gå til innhold

Bryllupssnakk uke 24!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi prater litt sånn generelt i temaet bryllup...bare litt snikksnakk! :)

Hvor langt der dere kommet nå? :)

Hva i planleggingen opptar tiden deres mest nå?

Jeg gifter meg 15juli og er stort sett ferdig.

Det siste igjen er å få tilpasset kjolen min og lage ferdig rosene til kaken min! :)

Begynte på rosene i går og er ganske fornøyd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gifter meg også 15. juli og er rimelig stresset nå! Akk ferdig med eksamensperioden, og har utsatt det meste til etter det. Var og fikk tilpasset kjolen min i går, og den blir bare helt fantastisk!!! :hjerter_rundt:

Det som står øverst på lista nå er:

* Undertøy - MÅ være klart til onsdag

* Blomster - Bestille og ta endelig avgjørelse på hvilken fargenyanse jeg vil ha (perfeksjonist til det irriterende...)

* Frisør - Frisøren min er opptatt hele 15. juli (Pokker!!), så må finne et annet sted!

* Lage ferdig ønskeliste og legge ut på nettet (skal gjøre i dag)

Hmm... er det noe mer tro?

Åja, bestemme meny og kake, men det haster mindre. Vi skal ha festen på et hotell, så er bare å velge mellom en av menyene der. (Men alle sammen er så goooode!!!! :blunke: )

Har vært og hentet morgengaven til :hjerte: og er KJEMPEFORNØYD!! Håper han også blir det!!

Men nå må jeg ut og gjøre de viktigste tingene på lista! :ler:

Skrevet (endret)

Ja...der kom jeg på at jeg må skaffe sambo mansjettknapper og nål til carvaten hans!

Å, har du bilde av kjolen din afrodite? :-D

Skal på tilpassing av kjole i morgen!

Har lagt på meg litt nå når jeg har vært syk så jeg er fryyyktelig spent.

Endret av Lykketrollet
Skrevet

Hei

Jeg gifter meg 1.juli, det som gjenstår er å strikke 5 serviettringer, lage 7 bordkort, meny/sanghefte og bordplassering. I og med at vi gifter oss 150 mil unna der vi bor så har jeg vert nødt til å planlegg i god tid. Skal foresten ha en siste prøving på kjolen min i neste uke... lurer også på om jeg skal bytte ut en av salmene i kirken, var i et bryllup sist helg og der var det nesten ingen som sang til salmene fordi man ikke kjente til dem, og det er jo litt trist.

Er litt stressa nå fordi vi flytter også i løpet av juli til en annen kant av landet så i dag har jeg fått ny jobb og kjøpt hus, alt i løpet av 30min, håper bare jeg klarer å slappe av å kose meg på selve dagen.

En ting jeg lurere på og det er hvor sover dere natta før? I dagene før vielsen bor vi hos svigermor, men jeg lurer på om jeg skal ta inn på hotell natta før sammen med forloveren min?

Skrevet

Lykketrollet: Uff, jeg var så dazzled by myself at jeg glemte å ta bilder!! :legrine::sjenert::plystre: Men jeg skal jo tilbake på onsdag, og DA skal jeg ta bilder!! Du må GLEDE deg til i morgen!! Det er så gøy, og da synker det skikkelig inn!! Og så blir man så fiiiiin!!! :-D

annjoha: Wow, gratulerer!!! Effektiv! Tar forresten gjerne litt av den effektiviteten din... :plystre: Vi har også tenkt på det der med salmene. Vi tviholdt på de "kjente" selv om presten gjerne ville at vi skulle bytte! Kjedelig når ingen synger. Men det er rart med salmer! De er så atonale og man kan ikke gjette seg til hvordan melodien går! :ler:

Har ikke bestemt meg helt for det med hvor vi sover natten før.. Hmm... En ting til å tenke på! :ler:

Skrevet

Åja! Jeg gleder meg til i morgen!!! :danse:

Det blir gøy!! Gleder meg så til å gifte meg at oi... :-D

Har lagd enda flere roser til kaken vår! Den blir så flott!

I kveld skal jeg male dem med perlemorfarge og champagnefarge!! :hoppe:

Sambo har akkurat vært å tatt mål til dress.

Vi får bestilt fra thailand. De har lovet at den skal være her til neste fredag!! :overrasket:

Blir spennende å se om den kommer til da... :)

Annjoha: Ja det er jo en fordel at salmene er litt kjente...

Er så trist når det ikke er noen som synger.

GRATULERER MED HUS!!! :hoppe:

Vi er også på husjakt, men det går så latterlig fort i salgene her at man rekker jo såvidt komme seg på visning.

Ang natten før bryllupet, jeg er ikke sikker på hva som er vanlig...har faktisk ikke tenkt på hvor vi skal sove, eller om jeg og gubben skal sove sammen eller ikke...

Siden bryllupet står på en øye uten noen form for hotell er det ikke så mange alternativ...så jeg må tenke litt på det ja...

Gjest Fruktkake
Skrevet

Når det gjelder hvor man skal sove natta før, så er jeg sjeleglad for at jeg ikke skal sove sammen med sambo. Han er full av bryllupsnerver, og han har vært helt rar denne uka. Tør ikke å tenke på hvordan han blir i morra kveld...

Jeg og forlover + venninne skal sove her, og Ø sover hos forloveren sin.

Skrevet
Når det gjelder hvor man skal sove natta før, så er jeg sjeleglad for at jeg ikke skal sove sammen med sambo. Han er full av bryllupsnerver, og han har vært helt rar denne uka. Tør ikke å tenke på hvordan han blir i morra kveld...

Jeg og forlover + venninne skal sove her, og Ø sover hos forloveren sin.

Lykke til Fruktkake!!!

:klem::klem::klem:

Gjest Fruktkake
Skrevet
Lykke til Fruktkake!!!

:klem:  :klem:  :klem:

Tusen takk! :klem:

*nervøs*

Skrevet
Tusen takk!  :klem:

*nervøs*

Skjønner du er nervøs men det går sikkert knirkefritt!

:klem:

Skrevet

Lykke til i morgen!

ps. noen som har en fin velkomst sang til bryllupsfesten, har en der melodien er "Norge i rødt, hvitt og blått" men klarer ikke helt å synge den selv..

Gjest Fruktkake
Skrevet
Lykke til i morgen!

ps. noen som har en fin velkomst sang til bryllupsfesten, har en der melodien er "Norge i rødt, hvitt og blått" men klarer ikke helt å synge den selv..

Takk.

Vår velkomstsang:

Velkomstsang

Mel: Kaptein Sabeltann – Sjørøverne kommer

Vi har gledet oss i årevis til denne store fest

Og vi er kjempeglade for at du er vår gjest

For da er du med

Og setter dine preg

På dette som er beviset på vår store kjærlighet

Ref: HIV OG HOI, å, vi er så glad

For at du ville være med og feire denne dag

For at du ville være med og feire denne dag.

Velkommen skal dere være både venner og vår slekt

Nå gleder vi oss alle til at bordet skal bli dekt

Av masse deilig mat

På store fine fat

Kan vi ønske oss mere, nei – nå setter vi i gang

Ref.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...