Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal til Bergen imorgen på shopping og lurer på hvor de kuleste butikkene ligger. Er på jakt etter rocka t-skjorter og klær som ikke alle andre har.

Takk for svar :)

Skrevet (endret)

Witchy Bitchy har kanskje noe (det er mer gotisk da, men kanskje verdt en titt).

Endret av CocoPuff
Gjest Gjest
Skrevet

Glemte å si at dere må få med adresse og, er nemlig ikke så kjent i bergen..

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Ble feil i forhold til temaet.

Endret av Sprilla
Skrevet

Nikolaikirkeallmenning 4.

5003 Bergen

Det er adressa til Witchy Bitchy.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Witchy Bitchy har ikke så veldig mye klær, det er en mer alternativ livsstils-butikk med new age-bøker, piercing/tatoveringsstudio, smykker osv. De har også litt klær - hovedsaklig t-skjorter.

The Evil Twin i Gågaten har punk/goth-klær.

Ellers er det noen interessante butikker i Skostredet, både second hand og butikker som ikke er bundet til noen kjede.

Ellers må jeg si at Bergen er feil by hvis du vil ha kule og rocka klær som ingen andre har ;)

• 10 måneder senere...
Skrevet (endret)

Tar opp denne tråden igjen :)

Er ikke på jakt etter rocka klær, akkurat, men blir kjempeglad for tips om bra butikker i Bergen (ikke kjedebutikker).

F.eks. bra second hand, er glad i "hemmelige" butikker - men kom med tips om alt mulig!

:)

Endret av Shoegal
Skrevet

Du kan jo stikke innom Håkki. Har t-sjorter med forskjellige budskap, og det er ikke mange som har de. Jeg kjøpte meg en "Rädda Joppe" t-sjorte der. Ligger i Vaskerelven

Skrevet

Liten avsporing, men Bergen er ikke noe bra shoppingby... Jeg kan anbefale københavn på det aller varmeste, så hvis du er der noengang, så er det mange "skjulte" butikker med mye kult i

Skrevet
Liten avsporing, men Bergen er ikke noe bra shoppingby... Jeg kan anbefale københavn på det aller varmeste, så hvis du er der noengang, så er det mange "skjulte" butikker med mye kult i

Jo takk for det, er godt kjent med shopping i Køben, men nå skal jeg på tur til Bergen :) Forventer absolutt ikke noe stort, men greit å vite om det er noe man bør få med seg også på shoppingfronten.

Skrevet
Tillsammans i Kong Oscars gate :tommelsmil:

Arh, nydelig! Den har jeg hørt om!

Håkki høres også morsom ut!

Takk for tips, og kom gjerne med flere!

:)

Gjest Blondie65
Skrevet

Ser det er flere som har nevnt området Skostredet-Kong Oscarsgt og Marken. Kan bare bifalle - det er absolutt de som er best når det gjelder spesielle ting.

Forøvrig må jeg bare være enig at Bergen suger når det gjelder shopping - det og regnet kan vi godt få en endring på omgående her.

Skrevet
Ser det er flere som har nevnt området Skostredet-Kong Oscarsgt og Marken. Kan bare bifalle - det er absolutt de som er best når det gjelder spesielle ting.

Forøvrig må jeg bare være enig at Bergen suger når det gjelder shopping - det og regnet kan vi godt få en endring på omgående her.

Enig! Det er en grunn til at jeg har endt opp med å kjøpte 90% av klærne mine på HM. Men det kommer kanskje litt av shoppinglatskap og, det er alt for lenge siden jeg har sjekket ut butikkene i Skostredet og området der nå.

Angående "rocka" stil, så har platebutikken Apollon i Nygårdsgaten noen kule band t-skjorter i jentestr, samt strykemerker og buttons og slikt. Butikken er en liten institusjon i seg selv, så den er verdt et besøk uansett - dersom du er glad i musikk.

Pepper er like ved, de selger klær i en trendy men avslappet stil og fører Acne Jeans og slikt.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Kan Twisted i Nygårdsgaten være noe..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...