Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde
Skrevet

Jeg planlegger en artikkel om mulige møteplasser for å møte den store kjærligheten. Møtte du mannen/kvinnen i ditt liv på nettet, på jobben, på fritiden, på en fest, startet det med en one-night stand..? Jeg vil gjerne høre fra deg uansett.

-Hvor møttes dere?

-Hvordan utviklet forholdet seg?

-Skjedde det noe morsomt eller minneverdig under datingen?

-Hvorfor ble det akkurat dere?

-Hva er det beste/verste med å møtes slik dere gjorde?

-Kunne du ønske dere hadde gjort noe annerledes?

-Har dere fått positive eller negative reaksjoner på slik dere møttes?

-Hvis du hadde blitt singel igjen, hvor ser du for deg at du ville møtt den neste mannen/kvinnen?

Svar gjerne på spørsmålene over, men legg også gjerne til ting du gjerne vil ha med. Jeg kan nås på pm eller mail. Mailadressen finner du her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Møttes første gang på klubb møte. Der han hadde meldt seg inn. (jeg var jo medlem)

-Vi så hverandre ikke på lenge før årstrefffet. Da flørta vi veldig.

-Vi var aldri på date. Det bare ble sånn.

-Fordi vi ikke hadde øyne for andre.

-Værste var vel at x min var der og ble kjempe sjalu og ble mye krangling. Beste er vel at jeg har aldri hatt det sånn. Vet ikke jeg

-Hmmm......nei egentlig ikke.

-På hvordan jeg møttes har egentlig bare vært positivt fordi alle syns det høres romantisk ut (bortsett fra kranglinga med en annen, men det lar man vær å fortelle) men mange reagerte først på alderen.

-Det har jeg aldri tenkt på. Jeg vil helst slippe å oppelve det. Jeg ser ikke for meg en annen mann.

Svar nok??

Kan fortelle masse jeg :)

Gjest Gitte
Skrevet

Møttes på nettet, chattested.

Vi møttes kun som venner i begynnelsen, vi hadde ikke flørtet i det hele tatt på nettet.

Det var rimelig standard dating. Kino, spise "hang out", så skjedde vel ikke så mye spennende. Men jeg hadde trodd i to år at han var homofil, så jeg fikk litt sjokk når jeg fikk vite at han IKKE var det ;)

Hvorfor det ble oss... Klisjé kanskje, men vi passer så godt sammen. Vi har veldig lik humor spesielt. Jeg ler mye sammen med han, og det er viktig :)

Det verste.. kanskje fordommer? Nettet er kanskje mer akseptert nå, men folk rynker fortsatt litt på nesa :) Det beste.. Utseendet teller ikke like mye, man rekker å bli kjent med hverandre på andre måter. Misforstå meg rett, han er kjempekjekk ;)

Kunne vi gjort noe annerledes... Nei jeg tror ikke det. Det var ikke smådesperat sjekking, og vi ble godt kjent osv før vi tok det lenger.. Syns det gikk veldig fint for seg :)

Vi har fått flest positive tilbakemeldinger, men noen er såklart skeptiske. Er vi så desperate at vi driver med nettsjekking? Nei.. Vi drev jo ikke med sjekking :) Det var en tilfeldighet at vi møttes, og jeg trodde jo han var homofil :)

Hvis jeg ble singel igjen kunne det godt bli nettet, men jeg er mye mindre aktiv som "chatter" nå enn for et par år siden, så kanskje skolen eller fritid er mer sannsynlig..

Gjest Ninakanin
Skrevet

-Hvor møttes dere?

Vi møttes egentlig på jobben, og ble gode venner først :) Men vi var egentlig mest med hverandre på byen, og hadde det kjempekjekt sammen!

Eh... :sjenert:

Jeg syntes at han var det ultimate å bli sammen med, og han jeg var det ultimate å bli sammen med! Men vi sa det aldri til hverandre.. Men så, etter en fuktig natt på byen havnet vi i samme seng... Det var full klaff! Etter å ha ryddet opp i ting og tang (les: andre forhold) møttes vi igjen på den måten, og alt var like fantastisk! En kveld på byen "presset jeg ham opp i et hjørne" og fikk ham til å si hva han følte. Redd for å skremme meg bort hadde han holdt det skjult at jeg var drømmekvinnen hans, og at han egentlig kunne tenke seg å gifte seg med meg og lage barn med en gang!  :overrasket:

:ler: Så vi ble like godt sammen med en gang :ler:

Ja, vi datet jo samtidig som vi var sammen, om det teller... Så på valentinesday sa han bare for tull vi skulle shotte en tequila hver før vi gikk på kino, for det hadde vært så hysterisk morsomt! Men siden vi er på samme plan, så fnøs vi ikke ideen bare vekk, vi utførte den også :ler: Vi gikk og så "Fun with Dick and Jane", og jeg har aldri fnist og fjollet så mye på en kinofilm verken før eller siden :ler: Mistet popcorn alle veier, kom seint inn og snublet i folk, hylte av latter hele tiden... :ler: Huff!!

Nå har vi jo ikke giftet oss riktig ennå, men vi er bestemte på at det skal gjennomføres innen to år, begge to. :)

Vi føler det sånn fordi vi er hverandres beste venn, både i motgang og medgang. Vi trives utrolig godt i hverandres selskap, og når alt annet som skal til i et forhold også var tilstede, pluss det lille ekstra, da er det ikke noe å lure på :)

- (slettet dette ved et uhell, hihi! Var noe om det verste/beste ved å møtes slik vi gjorde?)

Det verste er uten tvil tabuen rundt å møtes ved utroskap. Uansett om forholdene våre  var så godt som over, og vi holdt oss langt vekke fra hverandre inntil alt var ordnet etter den første gangen sammen, så vil det alltid være noen som har "noe smart å si".

Det beste må vel være at vi hadde kjent hverandre så lenge, og var så gode venner, at når vi først delte følelsene våre med hverandre, så var vi ikke redde for å bli såret. Ofte når man treffer ukjente og et forhold utvikler seg, så er man så redd for å såres at man gjerne holder igjen fine ting man har på hjertet, i frykt for å bli forlatt etter at man har sagt det. Slik hadde vi ingen grunn til å bekymre oss over, så ting gikk veldig fort etter at "skjelettet var ute av skapet".

Nei. Der vi er nå er vi på grunn av sånn ting skjedde, tror jeg. Tilfeldigheter er viktige i livet, og man vet aldri hva som er utslagsgivende for der man er i dag.

Positivt i fra vennene våre, mens ukjente sparer vi for detaljene. Samt familien vår forteller vi ikke at vi hoppet til køys i fylla, akkurat.. ;) Til folk vi ikke føler trenger å vite, sier vi bare at vi møttes på jobb. Og det er jo egentlig sant!

-Hvis du hadde blitt singel igjen, hvor ser du for deg at du ville møtt den neste mannen/kvinnen?

Huff jeg aner ikke!! :hår:

Svar gjerne på spørsmålene over, men legg også gjerne til ting du gjerne vil ha med. Jeg kan nås på pm eller mail. Mailadressen finner du her.

Gjest LilSweetie
Skrevet

-Hvor møttes dere?

I en forening vi begge er med i

Snakket mer med hverandre enn strengt nødvendig, begynte å sende sms, dating, klining, sammen! :sjarmor:

Ikke noe jeg kan komme på nå...

Vi var forelsket :)

Siden vi var med i samme forening hadde vi mye av de samme interessene og bekjentskapene, som jeg mener er kjempeviktig.

På den andre siden kan veldig mange av de samme bekjentskapene være litt slitsomt.

(men jeg mener at det positive veier mer enn det negative her)

Nei...der og da synes jeg det gikk litt sakte, men nå i ettertid er det bare hyggelig å tenke på!

Litt leing og morsomme kommentarer, men bare vennligsinnete!

Sikkert på samme måte ;)

(men vil ikke det da) :hjerter:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

-Hvor møttes dere?

Vi møttes gjennom en felles hobby vi har, han hadde fått epostadressen min av en felles bekjent av oss, og sendte meg en mail angående denne hobbyen.

Da vi traff hverandre var begge i forhold, han i et han burde ha avsluttet for lenge siden, og jeg i et som hadde skrantet lenge og som jeg holdt på å "forhandle" meg ut av. Vi ordnet opp hver på vår side før vi begynte å date, men det var stadig mange vanskelige følelser tilstede på alle kanter nettopp på grunn av tidligere forhold. Etter noen måneder med dating skjønte vi at det var hverandre vi ville ha, og nå har vi vært sammen i litt over 3 år.

Nei, egentlig ikke.

Fordi vi passer veldig godt sammen på de aller fleste plan.

Det verste: Det er ubehagelig å møte noen nye før tidligere følelser og tidligere forhold er helt glemt.

Det beste: Vi ble kjent gjennom en felles hobby, så grunnlaget for forholdet er jo basert i noen felles interesser.

Nei. Kanskje ikke begynt å date før ting var mer på plass?

Har ikke fått reaksjoner i noen retning på hvordan vi møttes (bortsett fra fra eksen..).

Jeg ser ikke for meg at jeg blir singel igjen, i så fall føler jeg på meg at jeg gir opp kjærlighetsforhold.

Skrevet

Vi møttes her på KG. av alle steder.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Vi møttes her på KG. av alle steder.

:overrasket: har KG blitt et sjekkested? lykke til, da! :hjerte:

Skrevet
:overrasket:  har KG blitt et sjekkested? lykke til, da! :hjerte:

Vi har bodd sammen i snart to år.

Gjest Hilde
Skrevet

Fint om dere vil svare meg på mail.. Artikkelen blir nok litt overflødig om alle her inne får lese svarene deres først. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...