Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere par som ikke har barn; hvor mye er dere sammen i helgene nå om sommeren? Har dere hele ferien sammen eller ferierer dere litt med familie eller venner på hver deres kant? Er dere ofte uenige om bruken av ferie? Feks antall gutteturer i løpet av en sommer. Hvordan løser dere dette? Kompromiss?

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

Jwg og sambo passer på å ta ferie samtidig. I år skal vi reise bort.

De sommerene vi ikke gjør det er vi for det meste sammen. Kanskje vi tar oss en hyttetur et par dager med venner, eller pleier vi å være sammen i ferien.

Sambo reiser på guttetur en helg hver sommer, men det er før ferien da.

Skrevet

Jeg og kjæresten min bor så langt i fra hverandre at vi kommer bare til å se hverandre en gang i løpet av sommeren, og det er den uka vi skal på konsert sammen. Ellers så jobber jeg og han er med familien sin.

Gjest Gitte
Skrevet

Vi bor 7 mil unna hverandre, men vi ser ca 4 dager i uka, og på mandag reiser vi 15 dager på ferie sammen. :-D

Gjest Gjest
Skrevet

Vi tar ferien sammen. Han har gjerne en guttetur eller to i løpet av sommeren, men jeg har også jentekvelder eller turer...

Vi reiser stort sett på turer til familie og venner sammen.

Men akkurat denne sommeren blir litt spesiell. Brukt mye av våren til oppussing, nå bestemt oss for å flytte. Overtar om 2 uker, så blir nok mye tid som går med da... Men får uteplass da, så er verdt det :)

Skrevet

I år så skal han en uke på ferie med vennene sine, mens jeg skal på ferie med to venninner. Har bare 2 uker ferie i år, men skal være sammen med kjæresten den andre uka. Vi er sammen hver dag, så blir litt vanskelig å gi slipp på han i ferien :tristbla: Men får kose meg med tanken på hvor herlig det blir å få han hjem igjen :sjarmor::humpe:

Skrevet

Vi har alltid ferie sammen og er også sammen hver helg. Det er sjelden vi reiser på ferie uten hverandre, og da er det som oftest bare en helgetur og aldri i sommerferien. Vi har aldri feriert med familien på hver vår kant heller, jeg har vært med på ferie med hans familie og han har vært med på ferie med min. Tror aldri vi har vært uenige i bruken av ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...