Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei! icon_eek.gif

Har akkurat fått besøk av husvert(er) og takstmann. De skulle inn på soverommet å se på noe som kunne være muggsopp. Vi har hatt det kjempestressa i det siste, og har ikke fått tid til å ta oppvasken, vaska golvet o.l. På toalett stod det en stor haug med tomme toalettruller, kjærsten min hadde gjort nr. 2 og ikke brukt kosten sn etter det, på kjøkkenet sto det DEEEN oppvasken (prøvd å stable på veldig mange steder), og komfyren og golvet var fullt med skitt (vi laga stor porsjon med kjøttkaker og hadde ikke fått tid til å vaske... tenkte vi skulle gjøre etter vi hadde fått unna oppvasken først) Og vi hadde rydda unna fryser og kjøleskap igår kveld så avfallsdunken var overfull (og den lukta det av da!!)

Å herregud, selv om vi ikke har fått rydda og vaska på (egentlig bare) to dager, så ser det jo ut som vi ikke hadde rydde, vaske eller hygiene - sans i det hele tatt!!

Jeg var så flau!! Jeg er det ennå... Jeg bare venter på en utkastelse eller politiannmeldelse.... Åhhh, dette var ekkelt!! Det hele kom så overraskende, jeg hadde akkurat kommet hjem, så jeg skulle rydde og vaske... at det går an å ha så uflaks!!! icon_redface.gif12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buhuuu!

Er d ingen som har noen trøstende ord til meg? icon_frown.gif

Ikke noen?

Er d ingen som kan si til meg at d ikke er så farli'?

*lusker inn i gullepleskogen*

*snafs* *slurp*

Trøster meg med epleknott og pærebrus.... zå kanskje jeg ikke ... *hikk* ... hmm, hva var d?12

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner meg sååå igjen!!! Vi rekker aldri å vedlikeholde hus og hjem. Rydder når vi får besøk, men når de kommer plutslg... huff.

Det er vel ikke så nøye vel.... liksom. Men jeg skjønner deg godt! Folk kan i hvert fall gi 10 minutters varsel før de kommer!

Mia

Gjest Kinga
Skrevet

Føler med deg!

Men tror du ikke husverten og takstmannen har hatt det sånn hjemme sjøl?

Det hadde jo vært litt anderledes hjemme hos deg om du visste når de ville komme...

Har hatt besøk av husverten med samme tilstander hjemme hos meg, hun er heldigvis en dame med gangsyn og uten støv på hjernen på andres vegne. Vi har et supert forhold og det er godt å kunne stille med skinnende kåk når jeg vet om hennes ankomst!

Om noen skulle være flau, er det jo de som kommer uanmeldt, eller hva?12

Gjest Anonymous
Skrevet

Samme skjedde her for to dager siden.... Huseier og masse folk som skulle på visning her skulle komme, jeg glemte av hele greia og dro på byen for å møte mamma, og kom ikke på det før samboeren min ringte fra jobb og spurte om jeg hadde rydda og vaska.... Og puttet dyrene i bur....

UUUUUUPPPSSSSS!!!!!!!! icon_eek.gif

Jævlig er rette ordet på åssen det så ut her...

- halvtørre håndklær hang over alle dørene

- ikke støvsuget på to dager (hunden røyter)

- uvasket kjøkken (oppvask, skitne kluter og fettflekker overalt)

- kleshaug på gulvet inne i sovealkoven

- katta var løs...

- tannkremflekker på speilet og vasken på badet

- masse papirer og bøker på stuebordet

Alt dette hadde tatt meg 20 min. å få bort hadde jeg bare kommet på det før jeg gikk...

*skam og ergrelse*

Fikk jo skyllebøtte først av sambissen, så av huseier.... Skammet meg da ja.

Og sånn pleier det IKKE å se ut her vanligvis!!!!!!!!!!!!!

Så du er ikke alene Melian!

*trøsteklemmer*

12

Skrevet

Hehe..når jeg får uventet besøk er jeg alltid akkurat på vei ut døra jeg, til et eller annet jeg allerede er sent ute til icon_wink.gif12

Skrevet

Takk for trøztende ord... *hikk* men jeg tror jeg trøster meg litt til med pærebrus...

jeg får vel skamme meg med sambo når han kommer hjem icon_smile.gif12

Skrevet

Dette høres kjent ut... fikk besøk i går to timer før avtalt tid... ojda...

Men da vi skulle ha elektriker her for en tid tilbake! Han skulle inn i alle rom - klær over hele soverommet - brødsmuler alle steder, vi hadde ikke kostet kjøkkengulvet, fett på komfyren - treningsbagger og fulle søppelposer i gangen som måtte passeres med høy kneløft, aviser over hele stuebordet...og selv hadde jeg alt håret rett til værs og tuslet rundt i pysjen uten undertøy... glemmer man avtaler med elektriker så er det nettopp det man gjør...

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-20 08:50 ]

Skrevet

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Kjenner meg igjen ja! (regner med det gikk bra med deg også...) Jeg sitter igjen med bare litt såret stolthet siden de busa inn mens jeg ikke hadde på meg en tråd, så da de så meg stod jeg febrilsk å hadde på meg både genser og bukse samtidig! He,he, det verste var at jeg gikk å sprada rundt med de etterpå med ei bukse med ødelagt smekk!!! Jeg lurte på hva mer som kunne gå galt da...12

• 2 år senere...
Gjest Frigg
Skrevet

Jepp, føler med deg.

Slikt har skjedd meg meg også. Som f.eks den gangen huseieren skulle sjekke noen rør på badet, og jeg slapp han inn før jeg tenkte på at det var truser og klær genrellt strødd over hele badet. :oops:

Skrevet

Det er nok ikke så farlig. Noe lignende har skjedd meg også. Det ringte på døren en dag og det var en mann som drev med noe spørreundersøkelser, og snill som jeg er sa jeg ja. Og han hadde vel akkurat tråkket over terskelen da jeg husket hvordan leiligheten så ut den dagen. :o Katten vår hadde funnet seg en gammel papplate i løpet av natten og klort den i småbiter som lå strødd rundt hele stua, jeg skulle støvsuge men kom ikke lenger enn å la støvsugeren ligge slengt på gulvet. I gangen hang et digert tørkestativ med klær, på stuebordet lå tallerknene etter gårdagens middag i tillegg til frokosttallerkenen min og et par bananskall (som han plukket bort med to fingre for å gjøre plass til papirene sine :oops:). Det var så dårlig plass på stuebordet at han la en del papirer i sofaen, og det ble jo selvsagt vår papirtyggende katt svært glad for, så hun spratt opp og begynte å rive hele hans dagsverk i filler. Og da han skulle dytte henne vekk ble hun sint og bet og klorte ham. :oops: :oops: :oops: Likevel smilte han og var utrolig hyggelig gjennom hele seansen og sa gjentatte ganger hvor hyggelig det var at jeg deltok siden han var vant til å få dører slengt i ansiktet og til og med kjeft. Men nesten gang det ringer på skal jeg tenke meg litt mer om før jeg slipper noen fremmede inn. :roll:

Skrevet

Skjønner godt du er flau!Kanskje dette var en liten lærepinne. Ble nesten kvalm av å lese det du skrev, skjønner ikke att voksne mennesker kan ha det sånn! :o Matrester som lukter, stablet oppvask som lukter...

Ærlig talt, det er helsefarlig å leve sånn...sorry, ble bare litt sjokka.

Skrevet

Hadde jeg hatt en leieboer som var så uhygenisk, hadde jeg kastet H*n ut.

Gjest Poirot
Skrevet
Hadde jeg hatt en leieboer som var så uhygenisk' date=' hadde jeg kastet H*n ut.[/quote']

Er det uhygienisk å ikke vaske etter 2 dager?

Skrevet

Hadde det sett sånn ut, og luktet sånn som det beskrives her, gamle matrester som lukter, stablet oppvask over hele kjøkkenet, skitt på hele kjøkkegulvet, dritt i toalettet etc....så vil jeg si ja, det er uhygenisk.

Gjest Poirot
Skrevet

Heldigvis er det ikke lov til å kaste ut leietakere kun fordi de ikke har ryddet på noen dager.

Skrevet

Jeg vil si det er stor forskjell på å ha det uryddig og å ha det skittent.

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg vil si det er stor forskjell på å ha det uryddig og å ha det skittent.

Ja, men man kan ikke kaste ut folk fordi det ikke er vasket på 2 dager heller.

Skrevet

:ler: Ho ho - da er det altså ikke bare meg! Noen dager er det absolutt IKKE moro å få uventet besøk. Eehh - egentlig ganske ofte faktisk :oops:

Men man kan jo være et hyggelig redelig og ordentlig menneske for det - ikke sant Jens?? Tilogmed rimelig oppegående...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...