Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Hei. Jeg lurte på om noen av dere har bestilt noe på internett? Jeg vil gjerne bestille noen klær fra feks amazon, men jeg er ikke sikker på dette med frakten til norge. noen som vet noe om dette? Hilsen stine
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Amazon sender vel ikke annet enn bøker/cder/dvder til Norge, så vidt jeg vet. Det er greit å lese FAQ eller liknende inne på siden, så finner man som oftest svar på det man lurer på.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Elphaba har nok rett. Om du er interessert iklær, så kan det kanskje være verdt å ta en titt på f.eks. www.gojane.com , www.victoriassecret.com begge disse sender til Norge. Det ligger en tråd her et sted med masse url til både norske og utenlandske klesbutikker På Ebay er det også masse klær, både vanlige og litt mer uvanlige, men der er det lett blanding av gammelt og nytt.
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg handler nesten bare på nettet når det er noe jeg trenger av klær eller lignende, for uansett hva man er ute etter så kommer man fort billigere ut av det ved å bruke sider som f.eks Ebay.
yvoesp Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Hei. Jeg lurte på om noen av dere har bestilt noe på internett? Jeg vil gjerne bestille noen klær fra feks amazon, men jeg er ikke sikker på dette med frakten til norge. noen som vet noe om dette? Hilsen stine ← Jeg har bestilt endel fra utlandet. Kommer det på over 200 må man betale toll. dessuten tilkommer 25 % i mva. Må likevel si at jeg har handlet for over 1000 kr flere ganger, og likevel sluppet unna noen som helst avgift e.l. Da har jeg handlet kosmetikk, dyreutstyr o.l. Du kan jo gå inn på tolldirektoratet og sjekke deres regler o.l. Selve fraktpriser fra utland vet jeg ikke så mye om, men du kan jo spørre på den enkelte nettside hvor mye det vil koste å sende det til Norge.
yvoesp Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Forresten- m.t.p. Amazon. Kom til å tenke på at jeg kjøpte en dvd til 250 kr der en gang. Den gang måtte jeg betale toll etc som tilsvarte for meg da rundt 300,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå