Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Leste nettopp om denne grusomme tingen her. Ville du ha gitt dette til barnet ditt....????? (Det ville ikke jeg ) http://www.adressa.no/forbruker/article675402.ece
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Det der tror jeg er en stor spøk, slik det også antydes i artikkelen. Men hvis det fantes ville jeg vurdert å kjøpe en til meg selv...
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Det der tror jeg er en stor spøk, slik det også antydes i artikkelen. Men hvis det fantes ville jeg vurdert å kjøpe en til meg selv... ← Uff.. nei de der var ekkle. Jeg har nok sett for mange monsterfilmer. Der de våkner opp og begynner og leve sitt eget liv. uff...
Amalie_85 Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Jeg så bare på bilde av den og tenkte *grøsse* Nei den så ekkel ut
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Jeg så bare på bilde av den og tenkte *grøsse* Nei den så ekkel ut ← Ja, den gjorde det.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Noen går på alt. ← Det kan så være. Men fordi jeg skriver om det, betyr det ikke at jeg tror på det...!
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Jeg både håper og tror at det der en kjempe(dårlig) spøk. Om det hadde latt seg gjøre, tror jeg absolutt ikke folket bak dette opplegget ville fått lov å selge dem som kjæledyr. Vi har organisasjoner på denne kloden som ville fått stoppet det rimelig fort.
Gjest Gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 De er vel omtrent like ekte som bonsai kittens, bare ikke søte i det hele tatt.
T.S Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 Jeg både håper og tror at det der en kjempe(dårlig) spøk. Om det hadde latt seg gjøre, tror jeg absolutt ikke folket bak dette opplegget ville fått lov å selge dem som kjæledyr. Vi har organisasjoner på denne kloden som ville fått stoppet det rimelig fort. ← Tror du man kan lage noe levende av latex og forskjellig typer plastikk, samt leire? Ikke jg Da hadde vi kunnet lage kyborger også bl.a. Men levende materie, med meneskelig dna (hehe), trenger levende vev, og ikke kunstig som her. Kunstig materie kan ikke leve, ei heller bevege seg. Levende materie forbrenner energi. Og noe levende må ha næring, og kan ikke ligge inkapslet i plast i butiken.
Gjest Lovegeckos Skrevet 15. juni 2006 #13 Skrevet 15. juni 2006 Om dette er sant er det ganske sykt! Og NEI mine barn ville ikke ha fått en slik "leke"! :hår:
Gjest Virvel Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 Eh, jeg synes faktisk det var en litt artig spøk, jeg... Stygg, men morsom. Men jeg lo godt av bonsai kittens og da, helt til jeg skjønte at det faktisk var en hel masse mennesker som trodde på det.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #15 Skrevet 17. juni 2006 Tror du man kan lage noe levende av latex og forskjellig typer plastikk, samt leire? Ikke jg Da hadde vi kunnet lage kyborger også bl.a. Men levende materie, med meneskelig dna (hehe), trenger levende vev, og ikke kunstig som her. Kunstig materie kan ikke leve, ei heller bevege seg. Levende materie forbrenner energi. Og noe levende må ha næring, og kan ikke ligge inkapslet i plast i butiken. ← Jeg leste ikke så veldig nøye hva som stod i den artikkelen, annet enn at det var noe komagreier til de ble pakket ut ogsåvidere. Men nei, jeg tror ikke på det, men holder alltid muligehetene åpne for at ting er mulig selv om jeg ikke tror det.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #16 Skrevet 17. juni 2006 De er vel omtrent like ekte som bonsai kittens, bare ikke søte i det hele tatt. ← Nå var jo Bonsai kittens bare tull da. Dette er noe iallfall "noe" da
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #17 Skrevet 17. juni 2006 Synes den var søt. Men barnet mitt hadde ikke fått en slik...
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #18 Skrevet 18. juni 2006 Historien burde vært spart til 1.april. Det er helt sikkert at det ikke er ekte i hvert fall. Kunstneren hadde det sikkert morsomt da han utformet "dyrene" og laget tekst og innhold på websiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå