Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #1 Skrevet 15. desember 2002 Så nå har jeg altså blitt en stalker?!? Synes du ikke det er å ta litt vel hardt i? Jeg må da kunne si til deg én gang at du tar feil uten at du skal beskylde meg for å forfølge deg. Og du innså vel at du tok feil siden du endret innlegget ditt?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #2 Skrevet 15. desember 2002 Jeg tok vekk en setning fordi jeg ikke gadd å diskutere akkurat hvor mange som var enige i at Moccamaster var den beste kaffetrakteren. Og ja, folk som går tilbake og sakser sitater for så å bruke de mot en senere er såkalte "stalkere". Milla
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #3 Skrevet 15. desember 2002 Du hadde kanskje hatt rett dersom jeg hadde for vane å gjøre dette, men det har vel bare skjedd én gang. Du er jo selv ganske glad i å påpeke andres feil,så jeg kan vel si i fra dersom jeg mener at du tar feil!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. desember 2002 #4 Skrevet 15. desember 2002 Det er ikke feil og si at Moccamaster er den beste trakteren. Du hadde rett i at det var en til som var like god men jeg synes hvertfall at M. er den beste. Milla
Madison Skrevet 15. desember 2002 #5 Skrevet 15. desember 2002 Da er man vel enige om at man ikke blir enige..og kan la det være med det? :D Sånn er det noen ganger.. og noen kommentarer er unødvendige. (unnskyld for at jeg blander meg inn i deres tråd,det er bare godt ment) :D
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #6 Skrevet 15. desember 2002 Ja jeg er i allefall ferdig med å diskutere dette for lenge siden. Ser ikke noe poeng i å lage en større sak av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå