Gå til innhold

Produkter mot uren hud....?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Jeg har brukt en serie som apoteket fører, som heter seba med. Og bruker vichy termal fix 1 og 2, som fuktighetskrem. Men den gjør huden min så forferdelig fet i løpet av dagen. :sur:

Er det noen som har tips om andre produkter som ikke gjør huden fet???

Bruker Proactive nå (helt supert produkt), :icon_smile: men den skal man ikke bruker dersom man blir gravid. Og siden jeg prøver å bli gravid, så vil jeg gjerne finne noe annet som jeg kan bruke.

Takk på forhånd!!! :bukke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Vichy har da gode kremer for uren/fet hud, så hvorfor har du endt opp med thermal fix 1 og 2? De er vel beregnet på tørr/svært tørr hud? Thermal fix mat kunne derimot være noe for deg, eller Normaderm-serien.

Skrevet

Er fornøyd med både Dermalogica og Exuviance. Har en fet hudtype og får lett kviser.

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Vichy har da gode kremer for uren/fet hud, så hvorfor har du endt opp med thermal fix 1 og 2? De er vel beregnet på tørr/svært tørr hud? Thermal fix mat kunne derimot være noe for deg, eller Normaderm-serien.

Jeg hadde tørr hud før. Har brukt termal fix mat før, men har ikke prøvd den no på det siste. Får vel ta og prøve den igjen.. :ler:

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
md formulations..råbra  ;)

Hvor får man tak i den da????

Gjest Virvel
Skrevet
Jeg hadde tørr hud før. Har brukt termal fix mat før, men har ikke prøvd den no på det siste. Får vel ta og prøve den igjen..  :ler:

Ah... :idesmil: Ellers er jeg veldig fornøyd med Dr. Hauschka, da, så hvis jeg skal anbefale noe må det bli det. :drive misjon:

Skrevet
Hvor får man tak i den da????

hos hudpleieren! huden min ble mye bedre på kort tid. bruker først rens(facial cleanser) så et slags serum(glycare lotion) til slutt fuktighetskrem fra dermalogica.

Skrevet

den miksen = suksess (i hvertfall for min fete/tørre kombinasjonshud)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...