Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde dere syntes det var greit at deres mann trente sammen med ei han har hatt et forhold til tidligere?

Min mann har begynt med det nå. Dem jobber i samme bedrift (ikke samme avd.). Men før vi ble sammen hadde dem et forhold. Hun har samboer og hadde det også den gangen.

Jeg har møtt henne, før jeg viste at dem hadde en fortid sammen, og da la hun klart utrykk for at "han var hennes". Eller hvordan jeg nå skal forklare det. Det var ikke bare jeg som reagerte, men også andre som var tilstedet av begge kjønn.

Dem trente også sammen da jeg ble sammen med min mann. Men etter 1/2 års tid fortalte mannen min meg at hun hadde sluttet å trene sammen med han uten å gi noen grunn.

Jeg har ikke lyst til å forlange av min mann at han ikke skal trene sammen med henne, men det føles ikke helt godt at dem gjør det heller. Hadde det vært en av de andre jentene på jobben hans, så hadde jeg ikke reagert. Jeg vet jo at hun her er "skruppelløs" og at han også tydeligvis kan være det. Tror vel egentlig ikke han vil finne på noe nå, men jeg har desverre sett andre gjøre det som jeg aldri i verden hadde trodd skulle være utro.

Huff, er vist helt skrullete i dag.. Velger derfor å være annonym.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner deg godt jeg.

Min kjære vil også gjerne være venner med sin eks... Aldri vært så sjalu jeg som når han er hos henne. Stoler på han, men kommer snikende uansett.

Men dette er i utgangspunktet MYE verre... :sur:

Kan du ikke snakke med han om hvordan du føler det. Hva ville han syntes om du trena med en av dine tidligere flammer? Som kanskje også fortsatt var interessert. Jeg regner ikke med at han hadde likt det, og da bør han ta samme hensyn til deg.

:klem: til deg og håper det ordner seg.

Gjest morn!
Skrevet

Hvorfor ikke si til din mann at du gjerne vil vere med på treningen en gang,for å møte de han trener med og se hvordan de har det?

Noen ganger kan det vere greit å ta stand...

Enten blir han fly firbanna,ellers så takler han det fint...

Eller hvorfor ikke møte opp uanmeldt og ha en eller annen god grunn for det? da ser du raskt reaksjoner,vis du er obs på det....

Min eks skulle absolutt på en grillaften på jobben der jeg ikke var innbefattet... da jeg insisterte på å vere med(noe jeg ikke fikk),ble han helt krakilsk og det med god grunn. Da hadde han allerede innledet et forhold til en kollega. Skjønte det ikke da,men veldig tydelig senere... :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar.

Jeg forsøkte å snakke med han om dette den gangen jeg traff henne. Han var ikke helt blid på meg. Jeg ga henne det "glatte lag" og heiv henne på hue og ræva ut av en taxi hun forsøkte å tvinge seg med i.

Han mener at jeg må stole på han, og det kan jeg jo for så vidt være enig med han i. Men det er jammen ikke lett alikevel.

Vel, jeg har en x jeg har mye kontakt med. Men det er fordi vi har et barn sammen. Faktisk har jeg mere kontakt med samboeren til xn min. Vi jobber sammen og trives i grunnen ganske godt som venner. Xn min og jeg er kjempe gode venner også og det hender han og samboeren er på besøk og vi hos dem.

MEN hadde vi ikke hatt et barn sammen, så hadde jo ikke det vært aktuellt om du skjønner.

Har ingen andre x'er jeg kan bruke heller. Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde det nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Min mann fikk det plutselig travelt med å trene, sammen med en felles venninne av oss. De er gift nå for å si det slik....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...