Gjest Varg-Menja Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Er det å ha høy sexlyst det samme som at man puler hvem som helst, når som helst? Eller kan man ha stor sexlyst, og samtidig være litt kritisk? Endret 14. juni 2006 av Varg-Menja
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Det var da et litt rart spørsmål, synes jeg... Klart man kan ha høy sexlyst uten å hoppe til sengs med mange. Faktisk uten å gå til sengs med noen i det hele tatt. Min sexlyst tilsier at jeg kunne hatt sex 5-6 ganger for dagen uten å gå lei, men jeg er ikke i noe forhold og har ingen interesse av tilfeldige affærer, så derfor her jeg ikke sex i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Desperat er vel hvordan man ter seg....Hopper man på alt som har puls for og pule vil jeg kalle det desperat.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Det spørs nok hva denne "høye sexlysten" bunner i. Jeg har ei venninne som påberoper seg høy sexlyst, og er aktiv på det området. Men hun er den mest kontaktsyke personen jeg vet om- har et umettelig oppmerksomhetsbehov, og tror nok dette er grunnen- i hennes tilfelle. For henne så betyr sex at hun er fin, pop hos guttene. Mens hun i virkeligheten ikke er det...Folk synes bare hun er latterlig.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Jeg og en kamerat har det, men vi er bare desperat på hverandre, så da teller det vel ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå