Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tørr hud, den siste tiden har jeg begynt og få skikkelig uren hud i ansiktet. Kvise på kvise bare popper opp og jeg har masse svarte prikker( ikke store porer) . Huden under nesten har fått små rugler.

Jeg renser for tiden ansiktet med ultracalming cleanser saken fra dermalogica, etter rens sprayer jeg toneren på en bomullsserviett og drar over ansiktet(for mye kliss uten) som ansiktskrem bruker jeg shiseido the skincare(enriched) denne kan muligvis være litt for fet.

Er det noe annen rens jeg bør forsøke?

Endret av Snibel
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Huden/kroppen kan være i ubalanse..

Gjest Tanita
Skrevet

Prøv MD Formulations, det hjelper mot kviser. :)

Skrevet

Jeg har samme problem etter at jeg har begynt å bruke Dermalogica Ultracalming cleanser. Har du brukt den lenge? Jeg bruker i tillegg Skinhydrating booster fra samme firma og skin smoothing cream...

Jeg har tørr hud, den siste tiden har jeg begynt og få skikkelig uren hud i ansiktet. Kvise på kvise bare popper opp og jeg har masse svarte prikker( ikke store porer) . Huden under nesten har fått små rugler.

Jeg renser for tiden ansiktet med ultracalming cleanser saken fra dermalogica, etter rens sprayer jeg toneren på en bomullsserviett og drar over ansiktet(for mye kliss uten) som ansiktskrem bruker jeg shiseido the skincare(enriched) denne kan muligvis være litt for fet.

Er det noe annen rens jeg bør forsøke?

Gjest Gjest
Skrevet
Huden/kroppen kan være i ubalanse..

hva vil det si?

Skrevet

Hvis hudlaget helt øverst er litt tørt, vil jeg anbefale deg Exuviance, da MD kan bli litt vel sterkt. Det sa hvertfall min hudpleier til meg.

Jeg er veldig godt fornøyd med Exuviance, og kommer nok ikke til å bytte. Kommer kanskje til å bestille oil control lotionen fra Dermalogica, da den er så fin når det er varmt ute og nesa og pannen blir skinnende og klam.

Gjest Thalassa
Skrevet

skrubbevotter bruker jeg og det funker bra faktisk, får opp blodsirkulasjonen osv. :) prøv det annenhver dag en ukes tid på problemområdene, du må i tillegg bruke en bra fuktighetskrem da.

Skrevet (endret)

Jeg har brukt ultracalming cleanser i et par mnds tid nå... Kanksje jeg bør gå over til en annen rens fra dermalogica? Jeg har alltid hatt tørr hud, men kanskje denne er litt i rikeste laget for meg?

Jeg peeler engang ukentlig også.

Endret av Snibel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...