Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Hei alle sammen Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg? Er veldig fans av ikoner, smilys, o.l Hvor kan jeg få tak islike UTEN å få virus og slikt på mask. Og hvordan få bilder på innlegg som blir skrevet her inne på kg? Håper noen kan gi meg noen tips Mann må lære for å kunne...
Cronos Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Søk litt her på formuet på "smiley*" og "avatar*" Bilder på innlegg som blir skrevet heter nemlig avatar. Ellers er det bare å surfe rundt på nettet og se etter smileys. Men ALDRI si ja til å installere noe. Hvis du ser noe du liker, så bare høyre-klikk og velg "Lagre bilde som.." Hvis ikke det går, så bare surf videre. Hvis folk vil ha deg til å installere så kan du banne på at det er virus eller annet dritt.
What ever Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Søk litt her på formuet på "smiley*" og "avatar*" Bilder på innlegg som blir skrevet heter nemlig avatar. Ellers er det bare å surfe rundt på nettet og se etter smileys. Men ALDRI si ja til å installere noe. Hvis du ser noe du liker, så bare høyre-klikk og velg "Lagre bilde som.." Hvis ikke det går, så bare surf videre. Hvis folk vil ha deg til å installere så kan du banne på at det er virus eller annet dritt. ← Hei tusen takk for at du ga ett svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå