Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 leste litt der det står om de 4 beste stillingene her på denne siden (sex og samliv), syns den der stillingen hvor mannen satt på stolen og hadde beina til dama rundt hoftene og hu hadde hendene på gulvet hørtes bra ut. Vet nå ikke om jeg klarer det da, men tror dere typen min ville likt det eller bare syns jeg var rar for å forslå noe sånn. Vi har ikke vært sammen altfor lenge, så jeg er fortsatt litt sjenert med å snakke om sexen med ham..
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Jeg blir glad, og er ikke noe annet enn imøtekommende når partneren min spør om vi kan gjøre en stilling på en spesiell måte. Og hvis kjæresten din tenker i noenlunde samme baner som meg, så burde det ikke være noe problem. Dere burde uansett ikke være redde for å snakke sammen, når det kommer til sex. Skjønner godt at det kan være sjenerende hvis man ikke har vært sammen spesielt lenge. Men det er bare en dolp dere må komme dere over. Alt blir bare bedre da. Og med fare for å sette ord i munnen på kjæresten din, så tror jeg ikke du har noe å være redd for. Han kommer sikkert bare til å bli glad for at du er åpen og tørr å snakke om slike ting. Og hvis han er småsjenert selv på dette punktet, blir han sikkert bare glad hvis du tar initiativet. Ikke bare er det opphissende å høre hva kjæresten har lyst til i senga, men det gjør det også fryktelig mye enklere å tilfredstille kjæresten sin på denne måten. Fortell han hva du liker, hva du vil, hva som føles godt, hvordan du liker det, og hva du liker at han skal gjøre. Bare ta sats og hopp i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå