Gjest lei Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 I flere av forumene her sytes det opp og ned i mente over psykopatiske eks-kjærester. ubrukelige fedre som ikke betaler barnebidrag, nett"dates" som viser seg å være både fæle og stygge, og jeg vet ikke hva. *** NEWSFLASH FOLKENS! *** Det var DERE som slapp disse menneskene inn i livet deres. Det var DERE som ikke utviste noen som helst kritisk sans i forhold til menn dere spriker med bena for eller sier "Yes I do" til. Menn (eller kvinner) blir ikke drittsekker over natta, enten var de slik da dere traff dem, eller så drev dere dem dit med personligheten deres. På tide å ta ansvar.. Vi er lei av sytinga deres!
Snasen Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Ja, helt enig. Eller... man kan jo ikke noe for at man blir lurt av et feit dråg via nettet, men allikevel. Kritisk burde man være. Alt for få er det, og derfor støter man på disse idiotene. Jeg har vært der selv, men har kuttet ut nok av "venner" i livet mitt og er nå kritisk til nye bekjentskaper. Det er jeg glad for. Vil da ikke ha mer rot i livet mitt enn nødvendig.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Er det ikke lov å slippe ut frustrasjon lengre da?
Gjest lei Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Ja, helt enig. Eller... man kan jo ikke noe for at man blir lurt av et feit dråg via nettet, men allikevel. ← Men om man er fryktelig allergisk ovenfor feite dråg, så bør man likevel ikke klage over at man støter på dem synes jeg - alle vet jo at "nett"dates har en viss risiko over seg. Det kan gå kjempebra, eller dritdårlig. Men det er jo halve moroa! Derfor lo jeg så godt over han fyren i en annen tråd her som ble SÅ forferdet over å treffe på ei teit berte når han dro hjem til en han traff på nett. Fyren klandra dama, men det var da sannelig han som i sitt enfoldige hode tenkte "Hun her vil jeg treffe, hun er sikkert snadder!" KNIS
Gjest lei Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Er det ikke lov å slippe ut frustrasjon lengre da? ← Selvsagt, lille søtnos. Jeg sitter jo her og klager selv! Men de jeg sikter til er jo folk som syter og klager dag ut og dag inn om den samme gørra. GID, nå skylder han 117 000 i barnebidrag.. Og GIIIIID, nå skylder han 117 201. På tide å innse at ungen, den forsørger man selv eller?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 I flere av forumene her sytes det opp og ned i mente over psykopatiske eks-kjærester. ubrukelige fedre som ikke betaler barnebidrag, nett"dates" som viser seg å være både fæle og stygge, og jeg vet ikke hva. *** NEWSFLASH FOLKENS! *** Det var DERE som slapp disse menneskene inn i livet deres. Det var DERE som ikke utviste noen som helst kritisk sans i forhold til menn dere spriker med bena for eller sier "Yes I do" til. Menn (eller kvinner) blir ikke drittsekker over natta, enten var de slik da dere traff dem, eller så drev dere dem dit med personligheten deres. På tide å ta ansvar.. Vi er lei av sytinga deres! ← Amen!
Titti72 Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Det var en merkelig måte å forklare ting på. Så du tror et menneske går igjennom livet uten å forandre seg da? Så ting som skjer med deg, og som du opplever, det drar du ikke erfaring av? Og hvis far ikke betaler bidrag og ikke vil se ungen sin som han har bodd med i 5 år, så betyr det at han har vært sånn hele tiden mens dama var blind å ikke så det? Ja ja... Hadde det vært så enkelt så...
aline Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Det var en merkelig måte å forklare ting på. Så du tror et menneske går igjennom livet uten å forandre seg da? Så ting som skjer med deg, og som du opplever, det drar du ikke erfaring av? Og hvis far ikke betaler bidrag og ikke vil se ungen sin som han har bodd med i 5 år, så betyr det at han har vært sånn hele tiden mens dama var blind å ikke så det? Ja ja... Hadde det vært så enkelt så... ← jeg tror kanskje man må erfare litt for å forstå at ting ikke er så enkelt, så det kommer vel. *fniser* jeg er helt enig med deg, man forandrer seg faktisk igjennom livet, endrer seg og blir annerledes. om man ikke gjorde det, ville jo alle vært som unger, akkurat likedan som de var når de var ti, gjelder det deg trådstarter? er du akkurat likedan idag som du var da du var ti? eller fjorten? eller atten (om du er eldre)? jeg er ihvertfall ikke.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 I flere av forumene her sytes det opp og ned i mente over psykopatiske eks-kjærester. ubrukelige fedre som ikke betaler barnebidrag, nett"dates" som viser seg å være både fæle og stygge, og jeg vet ikke hva. *** NEWSFLASH FOLKENS! *** Det var DERE som slapp disse menneskene inn i livet deres. Det var DERE som ikke utviste noen som helst kritisk sans i forhold til menn dere spriker med bena for eller sier "Yes I do" til. Menn (eller kvinner) blir ikke drittsekker over natta, enten var de slik da dere traff dem, eller så drev dere dem dit med personligheten deres. På tide å ta ansvar.. Vi er lei av sytinga deres! ← Det du tydeligvis ikke har forstått eller erfart er at mennesker forandrer seg! Den som var den snilleste, tålmodigste, beste osv på jord under "bli-kjent-tiden", kan vise seg å bli både sjalu, dominerende og voldelig etter noen år. Alle viser vi våre beste sider når vi er ute etter å finne en partner, det tar tid å bli kjent. Noen ganger tar det uker, eller måneder, mens andre viser ikke sitt sanne jeg før etter mange år, og kanskje også 10-år... Jeg har vært sammen med mannen min i snart 15 år, og han kan fremdeles overraske meg med sider jeg ikke har sett tidligere, både positive og negative, det samme regner jeg med hender motsatt vei... at han blir overrasket over meg. Det jeg er enig emd deg i, er at om det dukker opp slike sider så hjelper det ikke å klage i tide og utide, en må handle.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Jeg så et program om hjernen. Dessverre funker den sånn at når man er forelsket, så funker ikke fornuften lenger. Den tar ferie og drar. Så "kjærlighet gjør blind" er ikke tatt ut av løse luften. En annen ting, og det bør dere vite alle dere som er så kritiske, er at alle som en viser sine beste sider og bare disse i starten på et forhold. Mange er såpass utrygge på seg selv at det tar laaaaang tid før de tør å vise hvem de egentlig er. Og så har vi psykopatene... et helt eget slag som det er skrevet mange bøker om.
Snasen Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 Men om man er fryktelig allergisk ovenfor feite dråg, så bør man likevel ikke klage over at man støter på dem synes jeg - alle vet jo at "nett"dates har en viss risiko over seg. Det kan gå kjempebra, eller dritdårlig. Men det er jo halve moroa! Derfor lo jeg så godt over han fyren i en annen tråd her som ble SÅ forferdet over å treffe på ei teit berte når han dro hjem til en han traff på nett. Fyren klandra dama, men det var da sannelig han som i sitt enfoldige hode tenkte "Hun her vil jeg treffe, hun er sikkert snadder!" KNIS ← Når denne dama hadde presentert seg som noe totalt annerledes enn hva hun var så forstår jeg faktisk denne fyren godt.
snøfnugg Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Det var DERE som slapp disse menneskene inn i livet deres. -Og du syter fordi du har "sluppet inn" dårlige erfaringer fra KG brukere. Hmmmmm.. Endret 15. juni 2006 av snøfnugg
Gjest Piper Skrevet 15. juni 2006 #13 Skrevet 15. juni 2006 I flere av forumene her sytes det opp og ned i mente over psykopatiske eks-kjærester. ubrukelige fedre som ikke betaler barnebidrag, nett"dates" som viser seg å være både fæle og stygge, og jeg vet ikke hva. *** NEWSFLASH FOLKENS! *** Det var DERE som slapp disse menneskene inn i livet deres. Det var DERE som ikke utviste noen som helst kritisk sans i forhold til menn dere spriker med bena for eller sier "Yes I do" til. Menn (eller kvinner) blir ikke drittsekker over natta, enten var de slik da dere traff dem, eller så drev dere dem dit med personligheten deres. På tide å ta ansvar.. Vi er lei av sytinga deres! ← Huff a meg, så perfekt vi følte oss i dag. Må være kjempe trist, å vite alt som skjer i livet ditt, for det må du jo siden du tror du vet alt som kan komme til å skje. Du bør kanskje først og fremt gå utenfor din egen lille boble, før du uttaler deg om noe du IKKE har peiling på.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 Menn (eller kvinner) blir ikke drittsekker over natta, enten var de slik da dere traff dem, eller så drev dere dem dit med personligheten deres. ← Dette er det dummeste jeg har lest på lenge.
Gjest Tanita Skrevet 17. juni 2006 #15 Skrevet 17. juni 2006 HEI, TS! Man kan ikke velge fedre, så fedre slipper man ikke inn i livet sitt, de er der fra før av! Og det er lov å skrive det man vil i forumet her!
fuerza Skrevet 18. juni 2006 #16 Skrevet 18. juni 2006 HEI, TS! Man kan ikke velge fedre, så fedre slipper man ikke inn i livet sitt, de er der fra før av! Og det er lov å skrive det man vil i forumet her! ← Skulle akkurat til å skrive det samme
Gjest nettet Skrevet 19. juni 2006 #17 Skrevet 19. juni 2006 Derfor lo jeg så godt over han fyren i en annen tråd her som ble SÅ forferdet over å treffe på ei teit berte når han dro hjem til en han traff på nett. Fyren klandra dama, men det var da sannelig han som i sitt enfoldige hode tenkte "Hun her vil jeg treffe, hun er sikkert snadder!" KNIS ← En venn av min mann var så på hugget etter en dame han bare hadde chattet med på nettet, han var oppover ørene forelsket. De hadde avtalt en date men han klarte ikke å vente til den dagen kom så han oppsøkte henne og fikk sitt livs sjokk. Hun var visst alt for feit for han, ikke helt som han trodde. Og jeg tror også at hun i såfall fikk sjokk, for han er også feit - tydelig lenge siden han så seg selv i speilet. På nettet er vi akkurat så slanke og kule som vi vil være, og så håper vi at den vi chatter med liker oss så godt når vi først treffes at utseendet ikke betyr noe. Lurt igjen!
Gjest Gjest_bobla_* Skrevet 19. juni 2006 #18 Skrevet 19. juni 2006 Jeg så et program om hjernen. Dessverre funker den sånn at når man er forelsket, så funker ikke fornuften lenger. Den tar ferie og drar. Så "kjærlighet gjør blind" er ikke tatt ut av løse luften. En annen ting, og det bør dere vite alle dere som er så kritiske, er at alle som en viser sine beste sider og bare disse i starten på et forhold. Mange er såpass utrygge på seg selv at det tar laaaaang tid før de tør å vise hvem de egentlig er. Og så har vi psykopatene... et helt eget slag som det er skrevet mange bøker om. ← Akkurat, når vi er forelsket så viser vi kun godsidene av oss. Ikke noe fjerting åpenlyst da nei, og så liker vi det samme, soulmates så det holder. Et forhold made in heaven, og så kommer hverdagen........
Gjest Ninakanin Skrevet 19. juni 2006 #19 Skrevet 19. juni 2006 I etterpåklokskapens strenge ånd ser jeg jo at mange av mine valg har vært direkte fatale. De verste før min tid på forumet her. Men jeg kan love deg det hadde blitt mange innlegg om jeg var aktiv på forumet da jeg var sammen med en manipulerende fjomp som 16åring, og en voldelig psykopat som 18åring... At jeg som 23åring ser at jeg frivillig slapp disse menneskene inn i livet mitt, gjorde ikke erfaringene noe mer behagelige den gang. Man kan ikke se frem i tid. Isåfall hadde ingen mennesker gjort feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå