Gjest 2324 Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Det er en time siden jeg bestemte meg for å legge meg.
Gjest Miloine Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Aaaaaaaaaaaargh!! Nattaaaa!! ← natta, når det enn blir! Kuuult bilde foresten! Forestiller det deg forann pc en mens du skriver med en kattehater på KG!? Ny dag i morgen! Eller som jeg bruker å si. "ny dag, nye tabber" Endret 14. juni 2006 av Miloine
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 utrolig herlig animasjoooon Kjeder meg forøvrig også. animasjonen beskriver meg som trykker om igjen og om igjen på "nye innlegg"..
Gjest 2324 Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Og nå skal jeg forte meg å logge av og hoppe til køys før jeg ender opp som han på animasjonen, for jeg er ikke så langt unna føler jeg.
Gjest BagLady Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Uffda Går det bedre i dag PS: tror muligens jeg har funnet det venstre øyet ditt hvis du er interessert
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 natta, når det enn blir! Kuuult bilde foresten! Forestiller det deg forann pc en mens du skriver med en kattehater på KG!? Ny dag i morgen! Eller som jeg bruker å si. "ny dag, nye tabber" ← Ja, jeg laget denne fritt etter et opptak med webcamen mens jeg diskuterte heftig med..... neida, men det kunne det jo ha vært.... En av gutta på asylet hadde den som avatar en stund, og jeg ble så fascinert av den at jeg aldri klarte å lese forbi hans innlegg. jeg stoppet der hver gang og ble bare sittende og se på denne lille sinnataggen....
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Uffda Går det bedre i dag PS: tror muligens jeg har funnet det venstre øyet ditt hvis du er interessert ← ååå tusen takk... er det derfor jeg ser litt dårlig? jeg har ikke vært i speilet ennå så jeg har ikke sett at jeg har mistet et øye. Supert, legg det ved en pm du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå