68.mod. Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Til dere som har/skal ha bryllupsfesten på restaurant,var/er det de som dekker bordet som setter på bordkorta eller gjorde/gjør dere det selv?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Hos oss var det restauranten som tok seg av dette. De fulgte bordkartet vi hadde laget klart.
68.mod. Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2006 Tusen takk for svar,da satser vi på at de gjør det hos oss også
Gjest Cosmic Girl Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg ville ikke tatt sjansen på å la restauranten ta seg av det. Det tar ikke lange tiden å gjøre det selv, jeg tror jeg ville vært mye mer nøyaktig med å sette ut bordkort til egen fest, enn andre ville vært med å sette ut bordkort til andres fest. Har 2 ganger opplevd å være i selskaper på restauranter hvor restaurant-personalet har satt ut bordkortene, hvor 1 person blir stående igjen uten plass. Det er utrolig kjedelig, både for vertskapet men ikke minst for den stakkaren som står der og ikke vet hvor skal gjøre av seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå