Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Er skikkelig lei den annonsen. Folka virker i grunnen litt desperate. Noen som føler seg kvalifiserte?
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Kvalifisert? Tja. Interessert? Nei. Irritert over annonser? Ikke med Adblock og Filterset-G
Gjest 2324 Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Hvor hvor?? Har ikke lagt merke til dette jeg. Hva er en key account manager?
Gjest 2324 Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Så den nå, men er første gang jeg legger merke til den.
Gjest Miloine Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Så den nå, men er første gang jeg legger merke til den. ← :klø: hæ, hvor så du den? Her på siden eller? *kinderegg* la til denne etter at jeg så den Endret 14. juni 2006 av Miloine
Gjest Gamle Lois Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Jeg tar av prinsipp ikke jobber med engelsk tittel som består av flere ord. Foreslår heller at nudelhår-dama øverst til venstre tar jobben - hun burde snart få seg noe å gjøre. Jeg er i alle fall lei henne!
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Jeg tar av prinsipp ikke jobber med engelsk tittel som består av flere ord. Foreslår heller at nudelhår-dama øverst til venstre tar jobben - hun burde snart få seg noe å gjøre. Jeg er i alle fall lei henne! ← Åh, Lois. :overfalle: Ja, sikker bra om nuddeldama får et avbrekk fra gapinga. Hun må da få vondt i kjeven.
Gjest Varg-Menja Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Det hjelper nok ikke at en person tar jobben, de er sikkert på jakt etter mer enn en selger. (Uten at jeg har sett selve annonsen...)
Gjest Miloine Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg tar av prinsipp ikke jobber med engelsk tittel som består av flere ord. Foreslår heller at nudelhår-dama øverst til venstre tar jobben - hun burde snart få seg noe å gjøre. Jeg er i alle fall lei henne! ← Enig med gamle Lois.... Lois :klø: Er du DEN Loise? Hei, hei Både vi og hun nuddeldama trenger en forandring. Hun hadde passet bra til den jobben, så kan en annen få jobben til "nuddelhår" dama Endret 15. juni 2006 av Miloine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå