iss Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg bruker til daglig briller, men sliter med at jeg er lysømfintelig og derfor går og myser hele dagen. Blir sinnsykt sår rundt øya, og tanken på solbriller med styrke har slått meg. Da kan jeg kanskje slippe alle de rare skyggeluene.. Er det noen som vet sånn ca hva dette vil koste? Vet at det finnes merke briller og alt det, men vanlig litt store mørke briller?? en tusenlapp eller fem??
Impala Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 De finnes i alle mulige prisklasser, men det er ikke alle modeller man kan ha styrkeglass i. Jeg sjekket dette i forrige uke, men siden jeg stort sett bruker linser så endte jeg opp med å kjøpe vanlig solbriller, også skal jeg kjøpe sånne til å hekte på brillene i stedet.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Tror det der kommer veldig an på hvilke styrke du skal ha i glassene dine også. Jeg betalte over 3000 kr bare for glassene i mine briller, men mener det var kun et lite mellomlegg opp til "solbrilleglass". Jeg ville tatt meg en tur til nærmeste brillebutikk og hørt hva de mener du må ut med. Evt. sende mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå