lidia Skrevet 15. desember 2002 #1 Del Skrevet 15. desember 2002 Er det noen av dere som har prøvd å lage de derre lettvinte bollene, en pakke med alt oppi liksom?? Er de gode?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 15. desember 2002 #2 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har prøvd - og de er helt fine. Pleier å bruke melk istedet for vann, og så har jeg i litt ekstra kardemomme.... De er faktisk veldig gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. desember 2002 #3 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har og prøv de,kjempegode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. desember 2002 #4 Del Skrevet 15. desember 2002 Enig med de andre her. Bollene blir gode de.. Dessuten sparer man på oppvasken og slipper å oppdage hat man er tom for mel midt i bakinga. Har alltid en pose med bolle-mix eller kake-mix i skapet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. desember 2002 #5 Del Skrevet 16. desember 2002 Lenge leve ferdigblandetposene! ) De bollene er kjempegode. Samme med rundstykker, kaker, muffins..mmh.. Tilogmed jordbær blir en flink husmor med ferdigpakker i skapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå