Gjest -eline- Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er ferdig med bacheloren min i år og her i UK så er det jo avslutningssermoni og det hele. Ganske så formelt og da må man jo ha på seg kjole. Var i Bergen i helga og gikk rundt på en haug med butikker, men fant liksom absolutt ingenting som jeg likte. Enten var de for uformelle (type strandkjole) eller de var overrøst med paljetter, eller de jeg faktisk syntes var fine fikk meg til å se ut som om jeg var 10 kg tyngre. (i tillegg så har jeg ikke tusenlapper å bruke) Dro tilbake tilbake til UK i dag og stoppet i London for å ta en titt der, etter å ha tråkket i butikker i 5 timer i Oxford Street og prøvd minst 30-40 forskjellige kjoler så endte jeg opp med en som var grei nok. Angret som bare det og den blir nok returnert (heldigvis kjøpt fra en kjede som har en bitteliten butikk her jeg bor). Men da var jeg tilbake til utgangspunktet, null kjole! Fant en annen på Topshop som jeg syntes var ganske fin (type stroppeløs 50-tallskjole), men den satt så dårlig. Jeg er midt mellom størrelser, og da blir det enten for lite eller for stort... (det er en annen ting: størrelsene varierer vanvittig, ikke bare fra kjede til kjede, men også mellom de forskjellige plaggene. Er virkelig ikke enkelt å vite hva man kommer til å passe! ) Så, jeg har 15 dager på meg til å finne kjole. Skal tilbake til Bergen neste torsdag, så om noen vet om noen butikker som selger kjoler så hadde det vært kjekt å få høre om. Kunne kanskje bestilt fra nettet, men siden det er så mye som ser kjempelekkert ut i butikken (eller på andre... venninna mi har en grønn baby doll kjole fra Oasis (-->Clothes rail --->Dresses --- trykk <-pil til en grønn kjole dukker opp) - den ser vanvittig fin ut på henne, men gir meg 10 ekstra kilo...), så tør jeg ikke ta sjangsen.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har sett noen fine pyntet sommerkjole (type ettermiddag, fin sommerkveld, ikke paljetter) på Vivikes. Kostet litt, men ikke så mye at tusenlappene flyr. Har selv lett etter en fin hverdags-sommerkjole lenge nå, uten å finne noe som passer. Oasis sine kjoler får meg til å se ganske rund ut, så de dropper jeg :-)
Gjest -eline- Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har sett noen fine pyntet sommerkjole (type ettermiddag, fin sommerkveld, ikke paljetter) på Vivikes. Kostet litt, men ikke så mye at tusenlappene flyr. Har selv lett etter en fin hverdags-sommerkjole lenge nå, uten å finne noe som passer. Oasis sine kjoler får meg til å se ganske rund ut, så de dropper jeg :-) ← Godt at det ikke bare er meg Takk for tipset i hvertfall, jeg får tusle innom Vivikes og se om de har noe. Jeg hater å shoppe når jeg *må*... Fant så utrolig mye lekkert "hverdagstøy" i dag, men det har jeg jo ikke penger til siden jeg må ha denne hersens kjolen.
Respect Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 B-Young og Vila har en del lekre kjoler for tida.
Gjest -eline- Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 B-Young og Vila har en del lekre kjoler for tida. ← Var innom begge på tirsdag og fant ikke en eneste kjole jeg likte/så pen ut på... Men takk for forslaget. NoaNoa. ← Der har jeg ikke vært. Får tusle innom når jeg er tilbake i Norge og ta en titt... Innbiller jeg meg noe når jeg tror at det er ganske dyrt? Jaja, finner jeg ikke noe uten å kutte av armen så får jeg bare bite i det
Gjest -eline- Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 (endret) NoaNoa. ← Tusen hjertlig takk for det tipset! :-D Stakk innom der i går da jeg kom til Bergen. Var 30% salg på omtrent alt i butikken og jeg fant en kjole jeg allerede hadde sett meg ut på nettet. Det var selvsagt den dyreste kjolen jeg prøvde som jeg forelska meg i men For de som er interessert/nysgjerrig: den ligger ute på sidene til Noa Noa, men det går ikke an å linke direkte til den. Litt irriterende ja. I hvertfall, Gå inn på English, deretter Collections, og så inn på Spring 2006. Den er avbildet på det 5. siste bilde på den rullen med småbilder på siden. Petrolfarget med beige "blondebroderi" på fronten, litt dyp utringet, men den ser litt mindre utringet ut på meg... Muligens har jeg litt mer å fylle ut med enn modellberta slik at utringninga ikke blir så lav I tillegg er den utringet på ryggen, ganske så lekker. Tror den blir ganske så fin med tilbehør (smykke, sko &veske) i bronsje... edit: skriveleif Endret 23. juni 2006 av -eline-
Gjest Hedda Gabler Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Den var fin! Dra inn utringningen litt, så blir det bra!
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Jeg elsker NoaNoa. Salg sier du? *spurte*
Gjest -eline- Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Jeg elsker NoaNoa. Salg sier du? *spurte* ← Oh yeah! Endel folk der, og jeg fant masse annet fint og, den som bare hadde hatt litt mer penger...
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Ja, jeg kunne fint blakka meg der (noe jeg forsåvidt har gjort ved et par anledninger).
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Ja, jeg kunne fint blakka meg der (noe jeg forsåvidt har gjort ved et par anledninger). ← Lurer på om jeg var vitne til det den ene gangen? Så bra at du fant en kjole, eline.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 Lurer på om jeg var vitne til det den ene gangen? Så bra at du fant en kjole, eline. ← Å?
Gjest Cerise Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 kjempefin kjole! tror jeg må ta meg en tur innom noanoa og kikke litt, ikke vært der. masse fint ut i fra nettsiden hvertfall! så takk for tipset
Gjest Cerise Skrevet 25. juni 2006 #15 Skrevet 25. juni 2006 et lite spørsmål til, hvordan er prisnivået på noanoa?
lillesky Skrevet 25. juni 2006 #16 Skrevet 25. juni 2006 For de som er interessert/nysgjerrig: den ligger ute på sidene til Noa Noa, men det går ikke an å linke direkte til den. Litt irriterende ja. I hvertfall, Gå inn på English, deretter Collections, og så inn på Spring 2006. Den er avbildet på det 5. siste bilde på den rullen med småbilder på siden. Petrolfarget med beige "blondebroderi" på fronten, litt dyp utringet, men den ser litt mindre utringet ut på meg... Muligens har jeg litt mer å fylle ut med enn modellberta slik at utringninga ikke blir så lav I tillegg er den utringet på ryggen, ganske så lekker. ← Lekker kjole! Hva kostet den? et lite spørsmål til, hvordan er prisnivået på noanoa? ← De er ganske høye, synes jeg. Jeg så et kjempfint skjørt der en gang, tror det kostet 800...
Tusseline Skrevet 25. juni 2006 #17 Skrevet 25. juni 2006 (endret) B-Young har mange fine kjoler. Pleier ikke å handle der til vanlig, men kjolene er elsk. Endret 25. juni 2006 av Tusseline
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #18 Skrevet 25. juni 2006 Prisene på kjoler fra NoaNoa går ifra 1000,- og oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå