Gjest Mariamor Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Tenkte det kunne være kult å gi ham en X-box til bursdagen hans, da han har det meste av alt annet når det gjelder elektronikk, sportsutstyr, parfymer, klær og så videre. Har jo hørt at denne spilleboksen er bedre enn Playstation 2, stemmer det? Er det flere versjoner man kan velge mellom? Hvem er egentlig best på pris? Jeg bor i Oslo. Kjenner jeg ham rett kommer det ikke til å bli mer enn litt spilling noen timer noen dager i uken, han er ganske travel, så det er kanskje ikke sååå viktig at det er det beste når det gjelder høyteknologi. Men igjen, han er jo gutt, så Tusen takk for tips fra dere, på dette området er jeg helt grønn altså!!!
Blueberry Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Du kan jo kjøpe brukt! Jeg har en liggende ute på finn.no.......... Endret 14. juni 2006 av iselin22
miss77 Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 X-box er en all right sak selv for "mor". Bør kjøpe den nyeste versjonen - 360. Den kan brukes til mye mere enn å spille på, og er etter min mening mye bedre en PS. Får kjøpt de på Lefdal, Expert, Elkjøp m.v til en ok pris. Elkjøp og Lefdal har jo også prisgaranti, så om du finner de rimeligere andre steder kan du kreve mellomlegget tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Om X-box er bedre enn PS2 er jo en smakssak. Jeg liker ikke X-box noe særlig, mye pga kontrollene og spillutvalget. Men jeg vet at mange liker den! Om du går for en X-box er jeg enig i at den nye 360 er det du bør kjøpe.
Krista83 Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 om du kjøper xbpx360 så bør du kjøpe den med innebygget harddisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå