Gjest trist jente Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har samboer og vi har bodd sammen i halvannet år.Han sa til meg at han ALDRI ville være utro og hvis det skjedde,ville han si det til meg.....MEN MEN.... Da jeg var bortreist i 2 uker i påsken hadde samboeren min besøk av bestevennen sin og ei anna jente,og de var der i 2 dager.Så da jeg kom hjem hjem hadde jeg en mistanke om at noe hadde skjedd,fordi den jenta unngikk meg og da jeg ringte henne og spurte om det hadde skjedd noe mellom henne og samboeren,svarte hun nei,men rett etter jeg la på,sendte hun melding til samboeren min : "ring meg når du kan vi må snakke" sto der. ...så en dag kom bestevennen til samboeren min og den jenta og fortalte meg at hun og samboeren min hadde hatt sex mens jeg var bortreist.Jeg ble helt ødelagt,så konfronterte det med samboeren min men HAN NEKTET ALT og sa at det bare var en komplott mellom de to for å ødelegge for oss,fordi begge to har alltid vært sjalu på oss .Men jeg vet ikke hvem jeg skal tro på. Samboeren sier at det er en løgn (og vil ikke se eller snakke med noen av de) ,bestevennen hans vil ikke snakke om det og den jenta påstår at de har hatt sex.....HJELP....Hvem snakker sant og hvem lyver???Åssen kan jeg finne ut av det????Det er veldig viktig å finne ut........
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Ja de har hatt sex. Ingen er så innihelvete dum i skallen at de går og jugert på seg noe slikt. Hva pokker skulle de oppnå med det?? Sjalu... ja jøss. Han samboeren din er en forbanna liten snok!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Dette kan du aldri finne ut av så lenge samboeren din nekter alt. Dette blir påstand mot påstand. Du må bare bestemme deg for hvem du vil tro på, og bestemme hva du gjør med saken. Uansett bør du ikke leve med usikkerheten, da vil forholdet deres uansett være dødsdømt.
Gjest Gamle Alex Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Denne setningen sier jo sitt da .Han sa til meg at han ALDRI ville være utro og hvis det skjedde,ville han si det til meg..... ←
Cognizance Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Hvilke motiv kan venninna ha for å fortelle dette til deg? Hvis samboeren din brånekter alt, så er han sikkert ikke første mannen som lyger om slikt Kansje du kan spørre han om andre ting? Gå rundt grøten, spørre om hva han tenker om ho generelt, hvordan han ser på utroskap, etc. Og så vurdere.
Rakel Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Send mail til henne fra hans mobil og spør hvorfor hun fortalte det.. Eller send mail til ham fra hennes mobil og spør hvorfor han nekter...
Gjest trist jente Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Ja de har hatt sex. Ingen er så innihelvete dum i skallen at de går og jugert på seg noe slikt. Hva pokker skulle de oppnå med det?? Sjalu... ja jøss. Han samboeren din er en forbanna liten snok! ← fins det da måte å finne ut av det???Og hvis han har gjort det,åssen kan jeg gjøre ham innrømme det???
Gjest trist jente Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Hvilke motiv kan venninna ha for å fortelle dette til deg? Hvis samboeren din brånekter alt, så er han sikkert ikke første mannen som lyger om slikt Kansje du kan spørre han om andre ting? Gå rundt grøten, spørre om hva han tenker om ho generelt, hvordan han ser på utroskap, etc. Og så vurdere. ← tja denne jenta har alltid likt samboeren min,selv om hun ikke tør innrømme det.Så det er hva samboeren min påstår,at hun har gjort det pga det.
Gjest Tanita Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 Det der er nesten umulig å finne helt ut av...
mallina Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Det der er nesten umulig å finne helt ut av... ← Ja det er kanskje det, hvis ikke du velger å bruke skitne triks.
Gjest trist jente Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 Ja det er kanskje det, hvis ikke du velger å bruke skitne triks. ← Hva slags tiks???? Please fortell meg,jeg er fortvilet......JEG MÅ FINNE UT......
Gjest Tanita Skrevet 14. juni 2006 #12 Skrevet 14. juni 2006 Hvilke skitne triks? Skulle likt å vite hvordan man finner ut slikt!
Cognizance Skrevet 14. juni 2006 #13 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Har du fortalt samboeren din om hvordan du tenker og føler rundt dette, inkludert at du tviler på hva han sier? Hvis ho virkelig bare har kjørt på for å få han til sengs, for så å fortelle det til deg, for så å få han - - Vel, det gjør situasjonen noe bedre enn om *han* tok initiativet. Endret 14. juni 2006 av Cognizance
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #15 Skrevet 14. juni 2006 napp til deg mobilen en natt, og skriv melding fra hans mobil. du kjenner skrivestilen hans, så det skulle gå greit å "høres ut" som ham. spør henne, som om du var ham, hvorfor hun sa de hadde hatt sex, og se etter svarene du får hva slags informasjon du kan trekke ut fra det.
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #16 Skrevet 14. juni 2006 eller ring henne rolig og behersket og spør om hun kan være så vennlig å komme med en form for beviser av et slag..noen meldinger fra ham eller noe. hvis ønsket hennes er å bryte dere opp, så har hun nok ikke noe i mot det. nekter hun, så sier du at du velger å tro typen din, og ønsker henne et fint liv som brennende bitch i helvete.
Cognizance Skrevet 14. juni 2006 #18 Skrevet 14. juni 2006 Er ikke det litt risky å gjøre? ← Fordi det er galt, eller fordi ho kan bli avslørt? Og jeg som trodde Kaninen var sååå snill og grei O.O
Amalie_85 Skrevet 14. juni 2006 #19 Skrevet 14. juni 2006 For visst denne jenta virkelig vil splitte dere opp kan hun vel komme med bevis på noen måte. Eller sende melding som ble nevnt tidligere med deg til stede. Men skal du gå rundt å være usikker så kommer du til å ødelegge deg selv. Masse lykke til. Det er ingen ting som er lett
mallina Skrevet 14. juni 2006 #20 Skrevet 14. juni 2006 Jeg hadde sendt henne mel, fra kjærestens mob, og latet som om jeg var ham, og ja vært litt småskitten,,,,,, Og så hadde jeg sett hvilken retning det gikk i, og hvis det gikk i rette retning, så hadde jeg kanskje sagt at du skulle bort, og spurt om vi skulle gjenta det som skjedde, og hvis ja, så hadde jeg sport om hva hun syntes om forrige gang,,,,, Og om "jeg" var god, osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå