Gå til innhold

Rådhudplassen på fredag

Anbefalte innlegg

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Hadde dere tatt med en 8 åring inn på Rådhusplassen ( VG topp 20 show) på fredag. Konserten starter kl 20.00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke tatt med meg en åtte åring...Har en lillebror på ni og han ville ikke ha syntes det hadde vært så veldig gøy fordi han ikke hører på den typen musikk:)

Dessuten er det mye folk og trangt..ville ikke ha tatt han med om jeg var deg...tror heller ikke slike typer konserter er beregnet for 8 åringer.

Skrevet

Hadde med min lillesøster (som da var 7) på A-ha konserten i Frogner-parken i fjor. Hun var mest opptatt av Ravi som varmet opp, men uansett hadde hun det kjempegøy og det er en opplevelse hun husker og snakker mye om i ettertid.

Skrevet

Den varer vel ganske lenge, er mange artister som skal synge. Tror ikke jeg ville gjort det, men det er vel bare å gå hvis han/hun blir utolmodig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, men bare av den grunn at det kommer til å bli ekstremt mye folk. Vi vurderte et øyeblikk å dra ned med våre to på åtte og tolv, men kom til at vi ikke orker folkehavet.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Ok, men hadde dere orket alle menneskene så hadde dere dratt? Hun elsker akkurat den type musikk , men jeg er fryktelig usikker.

Gjest baby-E
Skrevet

Jeg hadde tatt med meg åtteåringen, om h*n likte den musikken, og om hun ikke syns det var så ille med VELDIG menge folk.

Gjest lilletroll
Skrevet

Om min 8 åring hadde likt musikken, ville det vært avhengig av hva jeg visste om "miljøet" på forhånd. Altså om det er en "rolig" greie, eller om det er fest og fyll. Er det det siste ville jeg ikke tatt henne med.

Skrevet
Om min 8 åring hadde likt musikken, ville det vært avhengig av hva jeg visste om "miljøet" på forhånd. Altså om det er en "rolig" greie, eller om det er fest og fyll. Er det det siste ville jeg ikke tatt henne med.

Jeg var på Rådhusplassen i fjor, riktignok på utsiden av gjerdet, men der var det mye fyll. Ungdommer fra ned i 13-14 årsalder som ravet rundt.

Det var om å gjøre å passe på at man ikke fikk en flaske i hodet flere ganger.

Jeg hadde ikke tatt med en 8-åring dit.

Gjest prestekrage
Skrevet

Enig med værjenta. Var innom etter å ha vært på Wood'n for to år siden. Var jo knapt annet enn fulle fjortiser der!!!

Skrevet

Jeg har vært på Rådhusplassen noen ganger og synes ikke det har vært så ille, hverken når det gjelder fyll eller mye folk. Har stått litt unna scenen da, for rett foran der er det sikkert ganske kaotisk. Jeg tror absolutt jeg kunne tatt med en åtteåring dit hvis h*n likte musikken- det er jo bare å dra hjem hvis det skulle bli for slitsomt ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Hadde dere tatt med en 8 åring inn på Rådhusplassen ( VG topp 20 show) på fredag. Konserten starter kl 20.00

TV-sendingen starter 21:20 visstnok, jeg snakket med en som jobber med det i går.

Det hele avsluttes rundt midnatt.

Jeg skal ha med meg ett stykk bestevenninne på 25, 3 fjortiser hvorav en er min søster og den yngste søsteren min på sju. Har ikke vært på det før, så blir jo spennende.

Gjest lilletroll
Skrevet
det er jo bare å dra hjem hvis det skulle bli for slitsomt ;)

Er vel lettere å nekte 8 åringen å dra enn å dra hjem halvveis....mindre slemt i hvertfall...

Gjest baby-E
Skrevet
Er vel lettere å nekte 8 åringen å dra enn å dra hjem halvveis....mindre slemt i hvertfall...

det syns jeg ikke. Da får h*n hvertfall med seg noe.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var der (meget motvillig) i fjor. Foran scenen er det mye folk og sikkert ravende fjortiser, og folk i mengder er utrolig flinke til å knuse flasker i asfalten osv. jeg hater sånne arrangementer, musikken også... Hehe. Men det gikk fint å sitte eller stå i utkanten ned mot rådhuskaia e.l. Er usikker på om det lar seg gjøre å stå inne i folkehavet med et barn, synes å huske at folk dytta og var kjipe selv ganske langt bak (nær ølteltet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...