Gjest Camelia Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Nå er det bare minutter igjen til sesongavslutning i LOST. ...OG GUBBEN SITTER LIMT TIL SKJERMEN OG SER FOTBALL! Jeg måtte skyte ham om jeg skulle få tilgang på fjernkontrollen, og det synes jeg er litt vel dramatisk. MEN: Kan jeg se det på pc'en? Nå?? Link noen???
Cilla Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Har ikke hørt om at det kan sees på web tv, men skulle trodd noen av kampene kan sees på TV2s web TV.......
LilleBille Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Du kan ikke friste ham vekk fra TVn med noe annet en liten stund - og så gripe fjernkontrollen etterpå
Gjest Camelia Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Ikke nubbsjangs! Fyren er oppvokst i Tyskland! Nå begynner det!
anonyma Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Du må gjerne komme hit da, jeg skal ikke se fotball. Ikke LOST heller, men den må gjerne stå på for meg.
Gjest Camelia Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Jeg var på hjørnet og kjøpte meg sjokolade for å trøste meg, Anonyma... Kan i hvertfall noen farlig fort fortelle meg hva som skjedde i første episode? Så jeg er rustet til episode to, som begynner snart? For nå er jo fotballen straks ferdig...
LilleBille Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Desverre .. jeg ser ikke på Lost - og dessuten her kjører de med tidsforskyving - for å slippe reklamepausene.
Gjest Camelia Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Når jeg for én gangs skyld i hele mitt liv i hele verden, lissom, har bestemt meg for å faktisk se en serie, så skal jeg ikke få se sesongavslutningen! Hyl og grin! ( )
anonyma Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 Pust inn, pust ut. Og husk at sjokolade hjelper. Oops, det har du jo allerede.
Gjest Camelia Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Pust inn, pust ut. Og husk at sjokolade hjelper. Oops, det har du jo allerede. ← Småkvalm.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 Kjære deg.. Det går fult ann å lase ned episoder av lost.. Jeg har gjort det med 24 episoder jeg ikke har sett! Hvis du har et nedlastingsprgram på datan så søk og se hva du finner, det kan ta litt tid å laste ned , men er jo absolutt verdt det! Prøv!
Gjest Camelia Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 Kjære deg.. Det går fult ann å lase ned episoder av lost.. Jeg har gjort det med 24 episoder jeg ikke har sett! Hvis du har et nedlastingsprgram på datan så søk og se hva du finner, det kan ta litt tid å laste ned , men er jo absolutt verdt det! Prøv! ← Men det var da ikke det jeg ville! Jeg ville se den første episoden før den andre. Det vil si den nestsiste før den siste. Jeg er dessuten ikke så avhengig, verken av LOST elller noe annet, at jeg bruker av tida mi på å laste ned tv-programmer for å se på pc. Nemlig.
Gjest Camelia Skrevet 15. juni 2006 #14 Skrevet 15. juni 2006 Lost går i reprise sent fredag kveld. ← Oj. Da vurderer jeg å se det for å samle noen (av mange) løse tråder! Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå