Gjest Gjest_Thale_* Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Om en uke skal vi ha foreldrekaffe i barnehagen der barna framfører noe og utdeling av permer til skolestarterne. Jeg er fersk som leder i bhg og trenger litt tips til hva jeg skal si i en sådan stund. Avslutningen er ikke bare for skolestarterne. Det jeg har kommet fram til selv er: - Takke for at så mange kunne komme - Opplegget for avslutningen Og så kom jeg ikke lenger Har du noen tips til hva som er fint eller morsomt å si?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Fortell noen koselige episoder fra barnehagen, hva som har vært fint dettte året, hvordan du har opplevd ditt første (?) møte med livet som barnehageleder....ingen forventer at du skal snakke i tre kvarter:) Elmat
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Ikke hold på for lenge i alle fall! Fine forslag fra gjesten over, synes jeg. Prøv å finne noe som karakteriserer barnehageåret, gjerne noe morsomt. Og takk foreldrene for godt samarbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå