Gjest Gjest_Una_* Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg lurer på når pengene på skatten kommer? Kommer de ikke i juni? Når kommer de? Jeg er så fattig? Hjelp.
wind-up bird Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 http://www.skatteetaten.no/Templates/Selvb...&epslanguage=NO Når utbetales skattepengene? Skattepengene blir overført til bankkonto eller sendt på utbetalingskort i løpet av uke 26 (26. juni – 30. juni).
abelille Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Dersom du ikke får dem i juni bør du snart å ha fått brev om det. Jeg fikk mitt brev om at skatteoppgjøret kommer først til høsten i går. Så jeg får ikke pengene før i oktober.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Har du ikke fått brev? I så fall bør du ringe og spørre. Jeg fikk brev som opplyste om at jeg var av de 10% som må vente til oktober med å få mine skattepenger. Surt, for jeg har også dårlig råd. Og vedtaket kan ikke påklages, så jeg må dessverre klare meg uten pengene over sommeren ja
Missbumblebee Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Dersom du ikke får dem i juni bør du snart å ha fått brev om det. ← Jeg fikk sånt brev i fjor, men det lå ikke i postkassen min før 22 juni.
LilleBille Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Jeg fikk ikke noe brev i fjor - og fikk ikke oppgjøre før på høsten. Fikk først svar når jeg ringte og etterlyste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå