nostalgia Skrevet 15. desember 2002 #1 Skrevet 15. desember 2002 Til de som har lurt på om denne serien vil fortsette tenkte jeg at jeg skulle fortelle at jeg skrev en e-mail til NRK og spurte om dette, og fikk som svar at de skal sende flere episoder over nyttår, men at de ikke har fastsatt en eksakt dato for når ennå jippii!! hehe :D
Pernille Skrevet 15. desember 2002 #2 Skrevet 15. desember 2002 Bra jobba Nostalgia!!!!! Det var gode nyheter - gleder meg alt jeg :D og venter i spenning......
Langstrømpe Skrevet 18. desember 2002 #3 Skrevet 18. desember 2002 JIPPI!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D JIPPI!!!!!!
Tusseline Skrevet 18. desember 2002 #4 Skrevet 18. desember 2002 Du kunne gjerne ha redusert de smile- ansiktene en smule, Langstrømpe.
wondergirl Skrevet 19. desember 2002 #5 Skrevet 19. desember 2002 Neida, smileansiktene var helt på sin plass. Jeg gleder meg også!!
Redhead Skrevet 20. desember 2002 #6 Skrevet 20. desember 2002 Kjempebra!! Virkelig noe å se fram til..gleder meg :D :D !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå