Gjest Hilde K S Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har en sønn på ti år. Han ønsker seg ekte pil og bue til bursdagen, men det får han ikke. Jeg synes det er for tidlig for sånne presanger. Det andre han ønsker seg er en eller annen bærbar spillemaskin. Det får han heller ikke, da vi har veldig mye elektroniske spillgreier. Hjelp! Jeg trenger gode tips på hva vi kan kjøpe.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har en sønn på ti år. Han ønsker seg ekte pil og bue til bursdagen, men det får han ikke. Jeg synes det er for tidlig for sånne presanger. Det andre han ønsker seg er en eller annen bærbar spillemaskin. Det får han heller ikke, da vi har veldig mye elektroniske spillgreier. Hjelp! Jeg trenger gode tips på hva vi kan kjøpe. ← Gi ham ridetimer i presang,det har datteren min gjort til broren sin som fyller 8 imorgen.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Hvor mye vil du bruke på gaven? Kanskje kan du gi ham en opplevelse? Hva interesserer han seg for? Et års medlemskap i bokklubb eller annen klubb? En ferieaktivitet han har lyst på, men som ikke alt er planlagt? Sportsutstyr?
Gjest Gamle Alex Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Billetter til Tusenfryd. GAmeboy Skateboard Rollerblades
Gjest Yzma Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Hvis han er like glad i lego som broren min så kan jo det være en ide?..broren min er 9 år;)
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Gi han noe som får han til å røre på seg. Sing star? Uansett syns jeg vel kanskje at tiårsdagen er litt spesiell, så jeg hadde gitt mine det de ønsket seg den dagen, selvom de var "enda en" spillkonsoll.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Fiskestang. Gutten min på 9 elsker å fiske. Har fiskestang, "repparstekka", slukskrin (en liten verktøykasse). Husmusa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå