Respect Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 TV2 kommer altså ikke til å sende Frustrerte fruer før over jul. Noen som vet hvilken serie de skal sende i mellomtiden?
Mistyen Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Nope....lurer også på det. Slutt på FF, slutt på Amy - hva skal man se nå på en tirsdag :klø:
Gjest -eline- Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 De har visstnok akkurat startet å filme sesong 3, derfor ingen Desperate Housewives før etter jul. DVD-boksen med sesong 2 kommer i November i følge Amazon.co.uk. Framover så er det vel bare foppall, foppall og mere foppall, og deretter blir det Tour the France... Mener og huske at damen sa at de ville sende Grey's Anatomy i stedenfor FF.
Gjest -eline- Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Og det hadde jeg visst rett i, står dette på kk.no (nede på siden): 'TV 2: Mye fotball-VM og Tour de France, men også nye episoder av 24, Mord og mysterier. Frustrerte Fruer» erstattes etter hvert av Grey's Anatomy.' Grey's Anatomy er en super serie med flotte karakterer og godt plott. Men det er jo en sykehusserie så for de som ikke liker det... Jeg derimot elsker de! Hater sykehus og leger, men sykehusserier derimot Endret 14. juni 2006 av -eline-
Gjest Skya Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Så spennende med en ny serie da, jeg er og en stor fan av sykehusserier.
brumma* Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Grey's Anatomy er knallbra! Jeg liker faktisk den serien bedre enn Frustrerte Fruer. Men så var problemet at jeg har sett alle episodene da...
Gjest -eline- Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 Grey's Anatomy er knallbra! Jeg liker faktisk den serien bedre enn Frustrerte Fruer. Men så var problemet at jeg har sett alle episodene da... ← De er da gode nok til å se igjen ...selv har jeg ikke fått med meg så mange episoder, har kræsjet litt med annet, men de jeg har sett har vært veldig gode.
Gjest Skya Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Og Justin Chambers er vell grunn nok til å se de en gang til?
brumma* Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 De er da gode nok til å se igjen ← Det er sant! Jeg er bare så innmari spent på hvordan det går i sesong 3...
brumma* Skrevet 14. juni 2006 #12 Skrevet 14. juni 2006 Og Justin Chambers er vell grunn nok til å se de en gang til? ← Han er ikke akkurat stygg nei!
Mistyen Skrevet 14. juni 2006 #13 Skrevet 14. juni 2006 Ok, da blir det kanskje ikke så ille likevel da. Jeg digger jo Akutten, Chicago Hope osv...
Malou Skrevet 15. juni 2006 #15 Skrevet 15. juni 2006 Jeg liker også Grey's Anatomy bedre enn Desperate Housewives. Jeg er normalt ikke spesielt glad i sykehusserier, men denne synes jeg er annerledes og jeg liker den kjempegodt. Spennende karakterer og gode skuespillere. I tillegg til Jusin Chambers har vi McDreamy da. Gleder meg til de begynner å sende sesong 3 i USA til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå