Gjest Erykah Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Etter å ha lest en tråd på "Guttas rom" tenkte jeg på en ting: Jeg har et par kompiser som er veldig "lause". Tar stadig med nye jenter hjem og styrer på. Men når de først er forelska i ei dame, så er det bare hun som gjelder 100%. Tror ikke jeg vet av noen som er skjønnere enn de to når de er i forhold med hver sin dame. Så selv om man kan virke uhyre useriøse når man roter og har sex med alt og alle, så er mange helt annerledes når de er oppriktig interessert i èn person. Har ei lignende venninde også. Hun roter med en spesiell gutt på hver fest de er på samtidig. Hvis ikke han er der, roter hun kanskje med en annen- eller to. Før har det vært andre, men nå har det vært samme gutten i snart tre år, som roter med henne på fest (når ikke en av de har hatt kjæreste da). Men har hun kjæreste så er hun med han på fest, og enser nesten ingen andre. Hun kan synes at noen er kjekk, men det er alt. Hun er 100% typen sin og er eksemplarisk. Man skulle kanskje tro at de som er litt "lause" kan være utro og sånnt, men det er heller stikk motsatt. At de er veldig imot utroskap osv... Er det flere som har lagt merke til noe lignende?
India Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er helt enig i det du sier. De "ville,useriøse og rampete" er helt seriøse og 100 % til å stole på i et forhold. De "seriøse,snille, godguttene" er de som kan være utro og drittsekker i et forhold. Har selv opplevd sånne forhold og kjenner til andre forhold hvor det er sånn.. Vet ikke hvorfor det er sånn,men kanskje det er bra at gutter er litt "badboys" når de er single for da har de liksom fått "lekt" fra seg.. Og de snille gullguttene burde kanskje slå seg løs litt mer,så slipper de å få behov for det i et forhold og samtidig måtte såre jenta si.. Det er som oftest de man minst venter det av som er utro og motsatt! Stå på badboys
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 ja, det der kjenner jeg meg igjen i! Altså, kjæresten min er sånn Har draget på damene og nøt singellivet fullt ut. Og nå SER han ikke på andre damer engang!
Gjest Chantal Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Kanskje jeg ikke er helt med, for jeg syns dette varierer i fra person til person. Min eks var "slem" og en man vil kalle en "badboy".... Ja, han var utro. En annen eks var snill som et lam, svigemors drøm og hadde ikke funnet på å være utro. Jeg har tydeligvis stikk motsatt erfaring av hva noen av dere som har svart i tråden har.
Gjest Chantal Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Og nå SER han ikke på andre damer engang! ← Oi da. Tydeligvis helt bergtatt han da.
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Oi da. Tydeligvis helt bergtatt han da. ← hehe ja han er søt, ringer fra byen og sier "haha, de teite blondinene hiver seg etter meg på dansegulvet, kompisen min er dritfrekk med dem!! Ingen er som du, du er himmelsk, min øyensten!!" Utrolig søtt når han er drita og ordlegger seg som i en dårlig romantisk novelle fra narvesen
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er kvinne og jeg er sånn... altså at jeg er trofast når jeg er i et seriøst forhold. Ellers er jeg ikke noen jomfru, men jeg er aldri på byen for å sjekke. Det blir heller sånn at en kamerat og jeg begge er single og har oss... (en stund siden nå, og jeg savner det litt, men grensene er vanskelige å sette siden rollene kan bli vanskelige å definere...) Tror ikke man kan generalisere og si at en som har hatt få damer vil være utro mens byens number 1, vil være trofast. Men rent generelt mener jeg at det er bra at man har prøvd andre før man binder seg i et fast forhold. (Dette burde jeg ikke sagt, for jeg vet at unge nyetablerte kan bli såret, men det gjelder ikke alle) Det meste blir synsing. Faktisk kjenner jeg damer og menn som bare har hatt EN eneste partner og som ennå holder sammen etter 25 år. Jeg aner jo ikke om de har vært utro, for jeg er ingen vegglus, men synes det står litt respekt av det. Det står også respekt av å skilles, og tørre å være singel.
Gjest huldraa Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 hehe ja han er søt, ringer fra byen og sier "haha, de teite blondinene hiver seg etter meg på dansegulvet, kompisen min er dritfrekk med dem!! Ingen er som du, du er himmelsk, min øyensten!!" Utrolig søtt når han er drita og ordlegger seg som i en dårlig romantisk novelle fra narvesen ← jeg hadde nå blitt mer redd en som "aldri så på damer" enn som som faktisk innrømte at han gjorde det. men men kanskje han faktisk ikke ser på damer? i såfall er det litt merkelig.
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 jeg hadde nå blitt mer redd en som "aldri så på damer" enn som som faktisk innrømte at han gjorde det. men men kanskje han faktisk ikke ser på damer? i såfall er det litt merkelig. ← ja jeg tenkte også alltid sånn før, og var en ivrig spekulant i tråder som dette. Det var helt til jeg ble sammen med denne søte fjomsen her Og jeg vet faktisk at han er sånn, for jeg var venninnen hans ett år før vi ble sammen, og da hadde han ingen grunn til å "skjule" ting for meg, i måten han er mot damen sin på!
punktom Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Hvorfor ikke leke og ha det gøy og låne litt melk i ny og ne på byen hvis du ikke har ku hjemme? Det er jo ikke sånn at man må ha mange baller i lufta hele tiden, men er man singel så kan man jo fint ha det. Inntil man treffer noen man helst vil ha for seg selv. Om man blir utro i et forhold senere har nok lite med om hvor mange eller hvor få du hadde deg med i dine single perioder.
Pilar Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 Jada. Nå er ikke jeg mann, men jeg var sånn. Stor forskjell på singel og i forhold.
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 Makan! Tenk å provosere sånn! Kjæresten min er en helt herlig person, snill og god mot meg og elsker meg for alt jeg er! Men han ville ALDRI funnet på å gjøre noe så jævli mot meg som å være utro! Og her virker det som dere drar alle de snille gutta under en kam.. Fysj, ble faktisk litt prov
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #13 Skrevet 15. juni 2006 Makan! Tenk å provosere sånn! Kjæresten min er en helt herlig person, snill og god mot meg og elsker meg for alt jeg er! Men han ville ALDRI funnet på å gjøre noe så jævli mot meg som å være utro! Og her virker det som dere drar alle de snille gutta under en kam.. Fysj, ble faktisk litt prov TS spør jo bare om noen har sett det samme som henne, nemlig de billige og rundbrennerene er snille som lam når de er i forhold. Bare en person som har sagt at det er helt omvent med snille gutter, men det er en annen diskusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå