Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er blitt kjempeforelsket i en gutt som er like gammel som meg, er 18, men han er så treg!! Hva er det som feiler fyren da? rett og slett idiot eller? super-idioti det at han ike gjør noe med situasjonen. jeg har prøvd å å ta initiativet flere ganger nå, men han er bare så treg i oppfatninga!! Idiot!! Jeg blir så forbannet! han sier han liker meg på samme måte. men treg som han er blir jeg lei!
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 :klø: Idiot? Jeg vet ikke helt hva du legger i det, men om dere skal bli sammen må du jo like personligheten hans.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Jeg må le... min sønn er riktignok en god del yngre, men hadde en beundrerinne for en tid tilbake. Hun viste med hele seg at hun var interessert, men han overså signalene totalt Han var like distré som vanlig, snakket hygggelig med henne, men avslo da hun ba ham med til iskrembaren... hun tuslet skuffet avgårde, men ga ikke opp! Mannen min og jeg stod på sidelinja og observerte alt dette, mens vi ristet på hodet... hvordan kunne han misse å se at hun var interessert? Hun gjorde jo absolutt alt, bortsett fra å si det rett ut. Vi hadde så lyst til å blande oss inn, men det hadde vel heller ikke vært særlig lurt. Mitt poeng er at han behøver ikke være uinteressert, kanskje han rett og slett ikke ser signalene? Kanskje du må si det rett ut? Det er jeg stygt redd for at jentene som er interessert i min sønn må etterhvert, for han lever i sin egen lille verden
Pilar Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Ja, alle drømmer vi om å ha et forhold til en idiot. Helt klart.
bare meg Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Jeg må le... min sønn er riktignok en god del yngre, men hadde en beundrerinne for en tid tilbake. Hun viste med hele seg at hun var interessert, men han overså signalene totalt Han var like distré som vanlig, snakket hygggelig med henne, men avslo da hun ba ham med til iskrembaren... hun tuslet skuffet avgårde, men ga ikke opp! Mannen min og jeg stod på sidelinja og observerte alt dette, mens vi ristet på hodet... hvordan kunne han misse å se at hun var interessert? Hun gjorde jo absolutt alt, bortsett fra å si det rett ut. Vi hadde så lyst til å blande oss inn, men det hadde vel heller ikke vært særlig lurt. Mitt poeng er at han behøver ikke være uinteressert, kanskje han rett og slett ikke ser signalene? Kanskje du må si det rett ut? Det er jeg stygt redd for at jentene som er interessert i min sønn må etterhvert, for han lever i sin egen lille verden ← Er mange som fortsetter sånn ja. Din sønn er ikke alene
Gjest Gjest_Trådstarter Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 åååå! han fatter jo bare ikke det! hva skal jeg gjøre da? hva mente han da, da han sa at han liker meg på samme måte? han må vel ha skjønt det nå at jeg liker han og at jeg er kjempeforelsket i han!!? igår ba jeg han på kaffe etter skolen, jeg spurte om vi skulle gå på brygge for å ta en kopp kaffe, han sa ja, okay. men isteden gikk vi hjem til han (han bor like ved skolen) og så satt han på kaffe, og så kom kameraten hans, og vi satt og spilte playstation hele ettrmiddagen! Hallo? kunne ikke han si til den derre kameraten at jeg og han skulle ta en kaffe?? Det skjer jo aldri noe uansett! Jeg venter på at snart vil han si at han vil være sammen med meg, og så for at han skal kysse meg og så er vi sammen - sammen!! Ikke bare venner som liker hverandre..Hva er det for noe tull? Han er jo så treg i oppfatninga da! Idag var vi ferdig tidlig, og jeg spurte han om han vil være med til parken, så kan vi kose oss i varmen, men han var så trøtt sa han! Han skulle legge seg først, så skulle han ringe meg! Vi får se hva som skjer etterpå da, om han ringer eller om han sover resten av dagen! Men han kyssa meg på panna da!! Tenk dere! Men på panna??! det var jo veldig koselig da! Første gangen han kyssa meg, men på panna? Vil det si noe da dere? Jeg må ringe jeg! Håper noen andre forstår hva denne gutten driver med.. og hjelper meg og forklare hvorfor han gjør det han gjør.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Hvor gamle er dere?? Han høres bare litt uerfaren ut angående jenter, synes jeg. Vet vel ikke helt åssen han skal håndtere dette. Han liker deg jo tydeligvis. Høres litt søt ut, spør du meg..."kyss på panna"..
Gjest Labellamia Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Kansje han er usikker? eller rett og slett bare en vanlig ung mann? Har du vurdert at han kansje ikke vil ha deg, men er redd for å si det rett ut og såre deg? Jeg synes det er søt å bli kysset på pannen jeg, min samboer gjør det stadig vekk.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Selv om du er forelsket han, MÅ vel ikke han ble forelsket i deg av den grunn? Ikke for å være frekk, men det virker som om du tar det for gitt at han skal være forelsket i deg så lenge viser interesse for han.
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 16. juni 2006 #11 Skrevet 16. juni 2006 Hvorfor IKKE være sammen med en Idiot når det kreves en idiot for og være sammen med meg til TS synes ikke det er så veldig fint og kalle ANDRE for idiot da bare fordi man er frustrert og ikke klarer og få den ønskede reaksjonen fra andre. men.... Gjest Innlegget er lagt til 14.06.2006 (21:32) Jeg må le... min sønn er riktignok en god del yngre, men hadde en beundrerinne for en tid tilbake. Hun viste med hele seg at hun var interessert, men han overså signalene totalt Han var like distré som vanlig, snakket hygggelig med henne, men avslo da hun ba ham med til iskrembaren... hun tuslet skuffet avgårde, men ga ikke opp! Mannen min og jeg stod på sidelinja og observerte alt dette, mens vi ristet på hodet... hvordan kunne han misse å se at hun var interessert? Hun gjorde jo absolutt alt, bortsett fra å si det rett ut. Vi hadde så lyst til å blande oss inn, men det hadde vel heller ikke vært særlig lurt. Mitt poeng er at han behøver ikke være uinteressert, kanskje han rett og slett ikke ser signalene? Kanskje du må si det rett ut? Det er jeg stygt redd for at jentene som er interessert i min sønn må etterhvert, for han lever i sin egen lille verden Jeg kjenner flere (deriblant min egen sønn som er 7 år) som er slik som den som skrev dette innlegget (som jeg siterte) beskriver. Noen folk ER bare slik jeg har selv problemer med og oppfatte hint om ditt og datt dette hovedsaklig fordi jeg er redd for at jeg har missforstått/feiltolket signalene OG at jeg liker/ har for mye repsekt for vedkommende til og ta "sjansen" på og ødelegge det GODE forholdet/vennskapet vi allerede har. Derfor har jeg stort sett ALLTID lukket øynene for slike hint (også ovenfor min kone). Mener stort sett at hvis du IKKE kan si ting rett ut på en forståelig måte så kan du bare la være. men på den andre siden så er jeg ganske flink til og hinte og sjarmere meg inn selv da når jeg ønsker noe (gjerne FOR flink mange ganger, siden jeg OFTE blir ilagt hint og flørter jeg IKKE har ment eller kommet med). Noe som KAN være frustrerende for personer rundt meg (og ikke mint meg selv). jeg har derfor sluttet med og hinte eller flørte for og si hva jeg mener, sier det bare rett ut så SLIPPER jeg den faren med og såre eller villede noen. Videre vil jeg si at han du prøver og sjekke opp MULIGENS har en litt privat og sjenert HOLDNING, litt tilbaketrukket og usikker på det området DU ønsker og få hans oppmerksomhet på. mch sam "Hvorfor ta sjansen på og reise seg og trø i salaten når man kan sitte stilt og spise den isteden"
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 Kjenner en gutt som var sånn. Samme hva man gjorde tok han ikke et hint, eller gjorde noe for å komme videre. Var på café sammen, snakket i telefon hver dag m.m. Endte med at jeg var rett frem, og det fungerte veldig fint. Da forstod han endelig, og vi har vært sammen siden. Så om du er ganske sikker på at han føler det samme ville jeg bare ha sagt rett ut hva du tenkte, og håpet på det beste. Om det ikke fungerer er det jo snart sommerferie, så da treffes man ikke like ofte som ellers
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er akkurat som han fyren du prater om. Jeg tenker rett og slett ikke tanken at ei jente kan være interessert i meg, og om hun flørter så tenker jeg bare at hun er hyggelig og snill. Vet ikke hvorfor det er sånn jeg men...
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2006 #14 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er akkurat som han fyren du prater om. Jeg tenker rett og slett ikke tanken at ei jente kan være interessert i meg, og om hun flørter så tenker jeg bare at hun er hyggelig og snill. Vet ikke hvorfor det er sånn jeg men... ← Dårlig selvtillit?
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #15 Skrevet 16. juni 2006 Nei, mere dårlig til å tolke jenter, pessimistisk av natur, og frykt for at ei jente skal forandre meg til en kjedeligere person (slik en del kamerater av meg har blitt forandret).
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #16 Skrevet 16. juni 2006 + at jeg er redd for å såre jenter tror jeg også er en grunn, derfor dropper jeg hele greiene før det i det hele tatt starter.
Gjest Gjest_trådstarter Skrevet 22. juni 2006 #17 Skrevet 22. juni 2006 Ja, men hallo? Hvis han har allerede sagt til meg at han føler det samme, hvorofr ikke gjør no med det da? Vi står fast der vi er.. og tiden går. Skal jeg liksom vente til han tør å gjøre no? Vi går jo aldri videre. Samme greiene som skjer hver dag. Vi skal liksom finne på noe, men så er det alltid kamerater av han der. Da skjer det ihvertfall aldri noenting! Kan heller ikke hindre han det. Kanskje idioten er jomfru?? Begynner å bli lei egentlig, samtidid som jeg er så forelsket i han!! Hva skal jeg gjøre? Bare drite i hele greie?
Viviwoom Skrevet 22. juni 2006 #18 Skrevet 22. juni 2006 Altså, menn er jo gjerne utrolig treige når det kommer til å skjønne slike hint, da Du må nesten bare gi ham det med teskjeer, tror jeg. Sånn uten å sende ham av gårde i vill panikk, da selvfølgelig:ler: Men hvis han sier at han liker deg "på den samme måten", så må han vel ha forstått det på et vis? Han er sikkert bare innmari beskjeden, i såfall
Gjest Gjest_trådstarter Skrevet 22. juni 2006 #19 Skrevet 22. juni 2006 glemte å si at han er veldig beskjeden når det bare er meg og han, i friminuttene, og ellers de små stundene vi deler sammen, bare jeg og han.. men når kameratene er der, så er han ikke så veldig beskjeden som han er ellers når han er med bare meg. fatter ingenting jo! jeg vil ikke skremme gutten vekk heller da, hvis dere skjønner hva jeg mener..
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 Hvorfor insisterer jenter/kvinner på å tolke når de tydeligvis ikke har evnen til å gjøre det. Tror dere virkelig at det er en naturgitt egenskap til dere som kjønn! Etter å ha lest uttalige innlegg der jenta/kvinnen ikke har en "clue" om hvordan hun skal tolke signalene må jeg bare stille spørmålet: Er det ikke på tide å skifte strategi og heller spørre direkte om hvor skoen trykker? Ironisk ment (og det har ingenting med jern å gjøre for dere som fortsatt prøver å tolke) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå