Gå til innhold

norske jenter i syden

Fremhevede innlegg

Gjest sint jente
Skrevet

Dette har sikkert vært tatt opp før, men men..

Når jeg går bortover gaten i syden får jeg en mistanke om at norske jenter har et rykte på seg der nede.

Menn/gutter virker veldig optimistiske, der de roper og plystrer etter meg.

Virker som om de forventer at jeg skal hoppe på dem og la dem legge meg på rygg med det samme.

Tilogmed på dagen, og jeg går ikke noe utfordrene kledd en gang, har opplevd å blitt tatt på, av forbi passerende gutter midt på dagen.

Dette er ikke engang et skummelt land som f.eks tyrkia, bare "uskyldige" spania.

Jeg reiser ofte alene ned dit, da typen min jobber der nede, og nei, jeg pulte ham ikke første gang jeg så ham, vi var sammen lenge og ble kjent først.

Men det er det jo ingen som vet, folk tror nok at jeg nettopp har plukket ham opp for å pule ham, at han er bare en tilfeldig fyr.

Så jeg blir liksom tatt med i "de billige norske jentene" katogorien.

Det plager meg at han får blikk fra andre gutter, akkurat som om de sier "har du funnet deg ei billig norsk jente å pule! kult!"

Han blir sur når de gjør det, han har ikke noe med dem å gjøre..

Arg, skulle ønskt han ikke bodde i syden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser de at du er norsk da? Holder du opp passet ditt når du går nedover gata?

Gjest Ninakanin
Skrevet
Hvordan ser de at du er norsk da? Holder du opp passet ditt når du går nedover gata?

:hoho:

Nei men fra spøk til alvor.

Dette har med kulturforskjell å gjøre, tror jeg. Mer enn oss norske jenter. Drit i! Du vet jo hva du har på rullebladet og hva du ikke har ;)

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Hvor bor han da? De fleste sydligere land tenker gutter slik om oss norske jenter. Ja, sånn er det. Norske jenter blir sett på som billige enkle h***r! Kjipt for oss som ikke drar på tur for å p**e men for å sole oss og slappe av!

Endret av Tanita
Gjest Gjest
Skrevet

Enn for oss som fær dit for og pule da???

Kjekt og vite at vi har sjans noen plasser :klappe:

Gjest Tanita
Skrevet

Hvis du syns det er OK å bli omtalt og sett på som hore, så ok! Bare så synd dere ødelegger ryktet for oss alle! Du har ikke peiling på hva gutta tenker om oss norske jenter. Jeg ville ALDRI ligget med en gutt som fortelle hele byen om det etterpå og tenker hore om deg...

Skrevet
Oppppsssss!

Glemte

:ironi:  :ironi:  :ironi:

Det er veldig vanlig at norske jenter "slepper seg løs" når de drar på sånne ferier, så du kan takke dem for at du får oppmerksomhet du ikke liker

Gjest Gjest
Skrevet

Det blir vel litt det samme som alle fordommene man kan lese her inne om utlendinger i Norge. Et par ødelegger ryktet til alle.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det være for at alkohol inntaket i syden er noe høyere enn når man er hjemme.

Det er jo kjent at noen barierer brytes etter noen drinker

Gjest Tanita
Skrevet

Bare se på Charterfeber, det programmet sier vel litt!

Gjest Gjest_Yme_*
Skrevet
Kan det være for at alkohol inntaket i syden er noe høyere enn når man er hjemme.

Det er jo kjent at noen barierer brytes etter noen drinker

Jepp, fylla har skylda! Man kan jo ikke finne på å stå for det man gjør sjæl....

Gjest Gjest
Skrevet

Det er godt dere har næringsvett!

Det er godt og pule :sjarmor:

Skrevet

Jeg klarer å se når noen er turister. Regner med at andre nasjonaliteter klarer det samme.

Det er typisk det TS nevner. Det kommer vel av x-antall norske tøs som sprer beina så fort en spanjol/tyrker sier: You are beautyful.

Rett og slett flaut.

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, og dermed prøver alle tyrkiske guttene seg på deg og tror du skal bli sjarmert... :roll: De alle ønsker seg en "holiday girlfriend" som de kan leke med. At jenter har lyst til å bli behandlet slik, skjønner jeg ikke! Hva er vitsen egentlig med å ligge med en tilfeldig på ferie?

Gjest Hilde79
Skrevet
Bare se på Charterfeber, det programmet sier vel litt!

Det gjorde fysisk vondt å se det......

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, man blir bare flau av å se det...

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje hun har på seg en slik "Sug og svelg, nå er det helg!"-t-skjorte, med norsk flagg på?

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm....skal jeg være ærlig, så HAR faktisk skandinaviske jenter(særlig svenske) et temmelig dårlig rykte i resten av verden. Og når man ser tv-programmer derfra(dokumentarer) så er det søren meg ikke rart. F.eks amerikanske, canadiske jenter er mye mindre vulgære- sett under en stor skale. Jeg har reist veldig mye selv, og har sett skrekkeksempler- som alle har vært svenske. Sorry....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...