Arwen Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Hvor får man kjøpt spesialtilpassede persienner? Skal ha i to veldig smale vinduer + et veldig stort. Ønsker meg hvite trepersienner så er ikke bare bare å tilpasse heller.
Cr@sh Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Er du eller mannen litt handy? På Kid selger de hvite "tre"-persienner. De er veldig stilige. Pappa'n min er av den handy typen, og han har skåret til disse på egenhånd - og det ble et utrolig bra resultat. Men det krever nok både tålmodighet og ferdigheter... Kan dessverre ikke si deg noe om hvilke størrelser de har (bare at vi har kjøpt 60x160 (?) som han har skåret til 55x100.) Men mulig du kan finne noe på www.kid.no Mer eksakt link: www.kid.no/persienner Endret 14. juni 2006 av Cr@sh
Skravla Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 (endret) På A-møbler på Alnabru har de noen "ukurrante" størrelser - fant i hvertfall persienner som passet i karnappvindu med 2 smalere og 1 bredere vindu. Endret 14. juni 2006 av Skravla
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Vi kjøpte persienner hos Kjells Markiser tidligere i år (de har utsalg mange steder i landet) Da kom det en mann hjem til oss og tok mål av vinduene og hadde med seg fargeprøver og slikt slik at vi kunne velge hva vi skulle ha (noe som var veldig greit. Når vi først hadde det hjemme i stuen så endte vi opp med en helt annen fargenyanse enn den vi trodde passet best etter å ha kikket i butikken) Hvis jeg ikke husker helt feil er vinduene våre ca 115 cm brede og det kom på ca 1000,- pr vindu. Det kostet litt, men persiennene er kjempefine og 100% tilpasset til våre vinduer. En god investering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå