Thomas Skrevet 15. desember 2002 #1 Skrevet 15. desember 2002 Hei alle sammen! Er litt pussa, men vil bare få si at dere er så vakre, søte og fine alle sammen!
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #2 Skrevet 15. desember 2002 Men det var da et hyggelig komplement å få da :D Tuuuusen takk, for min egen del iallefall!
Thea Skrevet 15. desember 2002 #3 Skrevet 15. desember 2002 Hei alle sammen! Er litt pussa Tjaaaaaaaa, det er jo ikke for ingenting man sier at i fylla blir alle kvinnfolk lekre :blunke: Just kidding. Koselig innlegg var det. Etter all møkka vi blir innprenta med av visse mennesker her på KG var det godt å høre at vi ikke bare er dritt og møkk Thank u :D
Bridget Skrevet 15. desember 2002 #4 Skrevet 15. desember 2002 Jeg er også noe pussa, men takker for alle komplimnyter og hygglige meldinger jeg får uansett!! - det aldri aldri bli for mange av dem....
Annie Skrevet 15. desember 2002 #5 Skrevet 15. desember 2002 Sånn er det vet du Thomas. Jo mer jeg drikker, jo penere blir alle dere. Men takk for det:)
Gjest Duchess Skrevet 15. desember 2002 #6 Skrevet 15. desember 2002 Brille promille er jo et kjent fenomen, det
Kevin Skrevet 15. desember 2002 #7 Skrevet 15. desember 2002 Hmmmm... ja, det er mange vakre mennesker her... Dette er jo en helt vanvittig fin måte å finne ut hvordan folk er innvendig... hvordan man tenker, føler og omgås andre, uten å henge seg opp i det ytre. Så ut i fra det jentene skriver her er det vanvittig mange vakre jenter her... helt enig.... På den annen side, er jeg sikker på at det virkelig ER mange som SER vakre ut her også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå