Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker å fikse på bilder og vil så gjerne ha et bra photoshop program!

Hva og hvordan? Kan noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha Photoshop, eller noe som ligner? Photoshop koster penger...

Skrevet

Photoshop er dyrt, men absolutt verdt det. Men for en nybegynner så finnes det mange gode gratisprogrammer, så det kommer litt an på hvilke krav du har til programmet.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye penger er det snakk om da?, vil vel kanskje begynne med noe litt mindre for å øve meg litt, før jeg eventuelt går over på noe mer proffesjonelt.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Fint alternativ hvis du ikke har veldig høye krav.

http://www.gimp.org/

Vel, den ligger vel ikke så mye etter photoshop i grunn. Om du har høye krav, bruker man Gimp. Er man profesjonell innen faget, bruker man photoshop.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Photostudio er så vidt jeg vet gratis, og ikke helt ulikt photoshop - men selvsagt ikke like bra. Men for en nybegynner tror jeg det holder i lange baner.

Skrevet
Photoshop Elements :)

:Nikke:

Har ingen erfaring med dette programmet men vet det blir anbefalt til nybegynnere i photoshop.

Gjest Gjest
Skrevet

Gimp og Paintshop Pro er sikkert verdt å sjekke ut. Jeg ville nok ikke kjøpt fullversjonen av Photoshop sånn uten videre, det koster noen tusen. Men det er et strålende program:-)

Skrevet

Beruker både photoshop fullversjon og photoshop elements. For de aller fleste vanlig efolk som ønsker å fikse litt på bildene sine, så har elements alt du trenger. Anbefales.

Men, det er sikkert mange andre rimelige programmer som også funker bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...