Derrier Skrevet 30. august 2006 #41 Skrevet 30. august 2006 Så du mener at om du har fått ståpikk, så kan hvilken som helst kvinne ha sex med deg? Eller er det slik at bare en kvinne blir våt så kan man ha sex med henne? Uansett om hun sier nei? Nei betyr faktisk nei - om man ikke har blitt enig om noe annet(slik bdsm-folk eksempelvis har et kodord) ← Her er det først og fremst snakk om et kjærestepar, og ikke hvilken som helst kvinne. Sekundært er det snakk om at mannen sender ut to tilsynelatende motstridende signaler. Jeg mener ikke at hun gjorde alt rett, bare at det er formildende, spesielt tatt i betraktning at mange ville like det, kanskje attpåtil undertegnede....
Gjest viter Skrevet 30. august 2006 #42 Skrevet 30. august 2006 så for å gjøre det hele enda mere komplisert...det som kalles kameratvoldtekt, det vil si at man har sex med en kompis eller vennine som egentlig ikke har lust men føler seg presset i gjengen...her er gråsomene mange, for gutten opplever det gjerne som frivillig og jenta føler seg presset til et spesielt sekuselt mønster/syn på sex og derfor har sex selv om hun ikke vil. er selv voldtatt (er jente) og var veldig full da det skjedde og ikke i stand til å si ja eller nei, men kroppen hadde tydeligvis vært med på det...for gutten trodde dette var frivillig, likevel følte jeg meg brukt og utnyttet etter det som skjedde. jeg valgte å ikke annmelde forholdet siden gutten ikke med overlegg voldtok meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #43 Skrevet 30. august 2006 så for å gjøre det hele enda mere komplisert...det som kalles kameratvoldtekt, det vil si at man har sex med en kompis eller vennine som egentlig ikke har lust men føler seg presset i gjengen...her er gråsomene mange, for gutten opplever det gjerne som frivillig og jenta føler seg presset til et spesielt sekuselt mønster/syn på sex og derfor har sex selv om hun ikke vil. er selv voldtatt (er jente) og var veldig full da det skjedde og ikke i stand til å si ja eller nei, men kroppen hadde tydeligvis vært med på det...for gutten trodde dette var frivillig, likevel følte jeg meg brukt og utnyttet etter det som skjedde. jeg valgte å ikke annmelde forholdet siden gutten ikke med overlegg voldtok meg. ← Om du var bevistløs var det en voldtekt....hvis ikke var det ikke det. Men det blir jo ord mot ord og vanskelig å bevise noe. Om personen sier nei så er det en voldtekt/overgrep - spørsmålet er bare om man kan bevise det.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 30. august 2006 #44 Skrevet 30. august 2006 jeg er ikke i tvil om det var voldtekt...har vært på sykehus og skjekket ut alt mulig og sånn, men realistisk sett vet jeg at jeg aldri får bevist det så da er det ikke noe vits i å rippe opp i alt enda en gang bare for aldri å komme noen vei liksom...synes det er ikke nok at jeg må vente et halvår med å gi blod jeg...men skjønner det jo-
Gjest Bellatrix Skrevet 30. august 2006 #45 Skrevet 30. august 2006 Som kjent er "nei" så vanlig å si, selv om man mener "ja", at bdsm-folk må ha kodeord som virkelig betyr nei. Hun gikk over streken, men det er ikke sikkert hun forstod at ståpikken hans ikke var et definitivt ja. Jeg har selv aldri fått ståpikk av frykt, så hvordan skal en tilfeldig kvinne skjønne seg på slikt? ← Hadde de ikke et kodeord for nei, så var et nei et nei. Da var det et overgrep.
¤ananas¤ Skrevet 30. august 2006 #46 Skrevet 30. august 2006 Her er en link til en side som handler om dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå