Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Den største fagen i mitt liv er nå førstkommende lørdag. Jeg gifter meg :hjerter_rundt:

Kan dere annbefale meg en god parfyme jeg bør teste ?

Skal på parfymeriet og prøve noen nå men vet ikke helt hvilke.

Kan ikke spraye meg ned med all verdens typer heller.

...vet jeg er sent ute men har ikke tenket på dette før.

Ingen av de parfymene jeg har fra før av vil jeg bruke da de er type vinterparfymer.

Tips mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Issey miake.... deilig lett duft man aldri blir lei av!

Gjest LilSweetie
Skrevet

Kenzo flowe :) God, og romantisk <3

Gjest gjest1
Skrevet

Armani er min favoritt, liker de fleste parfymene de har, og bruker de forskjellige til forsjellige anledninger. Finner alltid en som passer perfekt for hva enn det skulle være :) Den nye som har kommet, ArmaniCode er ganske god :D

Ellers, ta deg en tur til parfymeriet og lukt litt på det forskjellige de har, plutselig finner du en kjempegod en :)

Gjest BagLady
Skrevet

Er jeg fryktelig utrendy hvis jeg foreslår Laura? Ja, det får så være for den lukter godt :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt en ny parfyme til bryllupet, men heller brukt en du kjenner godt, og som du kanskje til og med har minner knyttet til.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg ville ikke kjøpt en ny parfyme til bryllupet, men heller brukt en du kjenner godt, og som du kanskje til og med har minner knyttet til.

Må bare si noe på denne, jeg tror det kan være et pluss å kjøpe en ny parfyme til bryllupet, da vil du ha en lukt du forbinder med den store dagen i ettertid! lukter får en jo til å minnes :)

Gjest d'Arc
Skrevet
Er jeg fryktelig utrendy hvis jeg foreslår Laura? Ja, det får så være for den lukter godt :sjenert:

Dette må jo være en av de beste parfymene som finnes. Den lukter jo bare helt nydelig :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg vil foreslå Bvlgari eller hvordan det skrives. Jeg har denne og på eg lukter den kjempe godt.

Lykke til på den store dagen :)

Gjest -eline-
Skrevet

Stella McCartneys sommerduft "Sheer" lukter veldig godt.

Skrevet

Jeg syns Escada-duftene er fruktige og gode, sommerlig og romantisk.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Tusen takk for raske og god respons jenter!

Jeg kjøpte Burrberry London :)

Luktet veldig godt på meg dessuten er jo flasken kjempestilig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...