Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Hei, Jeg trenger forslag på gave jeg kan gi til min forlover. Ønsker å gi henne noe spesielt , noe som har noen gode idéer ?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har tenkt å gi min forlover en hel dag hvor vi gjør hyggelige ting sammen. Har blant annet tenkt på å lage deilig fingermat, ta med en vin og piknikpledd, og en bok til oss begge (kjøper en jeg tror hun vil like), og sette oss i park og kose oss. Kanskje gå på galleri eller utstilling. Det er nok å velge blant i Oslo. Vi kan kjøpe billett til de 2-dekker Sightseeing bussene som kjører rundt i byen. Det kan umulig koste mye. Har også vurdert å spandere massasje på henne og meg i samme rom etter en lang dag med trasking og kos, men det koster jo litt. Eventuelt kan jeg bestille tid på negle-salong, og fått ordnet neglene våre. Tar gjerne i mot flere forslag på rimelige ting man kan gjøre i Oslo? Satser på å arrangere en perfekt dag med verdens beste venninne!
Netten Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har tenkt å spandere makeup-kurs, samt gi dem et fint, innrammet bilde av oss tre (har to forlovere) fra bryllupsdagen.
Linn2006 Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Jeg skal spandere hudpleie + manikyr/pedikyr på min forlover.
Susan Sto Helit Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Vurderer å overraske henne med å betale hudpleien for henne når vi skal på det litt før bryllupet. I tillegg får hun nok bildet av oss og forloverene forstørret opp litt og innrammet. Tenkte hvertfall å gjøre noe hyggelig for henne, istedenfor bare å kjøpe noe til henne.
nessi Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Tenk dere litt om før dere rammer inn forstørret bilde og gir bort. Selv om dere gjerne vil ha bilde® fra deres dag hengende på veggen, er det ikke sikkert at forloverne ønsker å ha det. De kan føle seg tvunget til å henge opp bilde fra din bryllupsdag.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Det taes jo gjerne bilder av brudepar u/forlovere, m/forlovere og gjerne hver av brudefolket med sin forlover. Jeg har vurdert å gi min forlover et bilde av henne og meg tatt av fotografen, og ikke ett av meg og min (fremtidige) mann. Noen synspunkter på det?
Susan Sto Helit Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Tenk dere litt om før dere rammer inn forstørret bilde og gir bort. Selv om dere gjerne vil ha bilde® fra deres dag hengende på veggen, er det ikke sikkert at forloverne ønsker å ha det. De kan føle seg tvunget til å henge opp bilde fra din bryllupsdag. ← Nå får vel min forlover beskjed om at jeg regner med hun gjerne vil ha en kopi av bildet, for fremtiden. Jeg forventer ikke at hun henger det opp hvis hun ikke vil. Alikevel er dette kun ment som en hyggelig gest, ikke som en takk for at hun er forloveren min. (Den takken vil jeg at skal være mer personlig, og noe hun kan glede seg over.)
Netten Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Tenk dere litt om før dere rammer inn forstørret bilde og gir bort. Selv om dere gjerne vil ha bilde® fra deres dag hengende på veggen, er det ikke sikkert at forloverne ønsker å ha det. De kan føle seg tvunget til å henge opp bilde fra din bryllupsdag. ← Mine forlovere ELSKER bilder og har masse fotos på veggene, så tror ikke det skal bli noe problem. Dessuten er det bilde av oss tre og ikke mannen min og jeg.
Gjest LilSweetie Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 Da jeg var forlover fikk jeg bilde av brudeparet+forloverne innrammet. synes det var hyggelig, og har det på et lite bord sammen med andre bilder og kort
Kara W Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 Tenk dere litt om før dere rammer inn forstørret bilde og gir bort. Selv om dere gjerne vil ha bilde® fra deres dag hengende på veggen, er det ikke sikkert at forloverne ønsker å ha det. De kan føle seg tvunget til å henge opp bilde fra din bryllupsdag. ← Hvis jeg ikke hviste at personen likte slik, hadde jeg gått for et inrammet bilde i vanlig format. Forstørrede bilder er litt værre å gjøre av. Vanlige bilder kan lett settes på en komode, eller tas ut og settes inn i et album. Hadde nok gått for brud+forlover, også. Bilde av brudeparret får de jo sannsynligvis i takkekortet.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 Skal alle ha gaver, nå, eller? Barn og forlovere og jeg så at det var noen i en annen tråd som skulle ha gave til ALLE gjestene... Herre gud, slapp av litt, da, bruder.
Gjest Gjest (trådstarter) Skrevet 16. juni 2006 #14 Skrevet 16. juni 2006 Hvis jeg har lyst til å gi min forlover en gave fordi hun har stilt opp for meg så må jeg vel få lov til det ?!?! Ærlig talt, at en forlover får en liten oppmerksomhet fordi hun har vært en vanvittig stor hjelp for meg synes jeg bare skulle mangle!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå