Gå til innhold

Romantiske garderobeskap i Oslo/Akershusområdet?

Gjest Kaotisk

Anbefalte innlegg

Gjest Kaotisk

Hei, har flyttet inn i nyinnkjøpt hus og etter en real oppussing, begynner det å bli bra her! ;) SLiter noe inni granskauen med å finne noen fine, romantiske garderobeskap til soverommet vårt - aller helst i hvitt. Noen tips til gode butikker evt. nettsteder hvor jeg kan skaffe dette til veie? Har allerede svipet innom Skeidar,Ikea og A-møbler, og er ikke overimponert, akkurat.... Linnea-serien til skeidar, er et godt eksempel til stilen jeg er på jakt etter, men ikke helt der, likevel. Vi har et 3-dørs garderobeskap i denne serien i Entreen, og ønsker derfor noe annet i soverommet.

Tusen takk for gode tips!!!!! :klappe::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å se hos Bolina på Stabekk? er ikke sikker på hva de har av skap, men de har nok litt den stilen jeg tror du er ute etter ;)

montér har noen (side 14: ) www.monter.no/Oppbevaring%202006_NVl-p.pdf.file

men de blir kanskje litt for plaine?

Endret av Nemmera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva i all verden er et romantisk klesskap?

Kan ikke med min beste vilje forestille meg at et klesskap kan ha noe med romantikk å gjøre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaotisk

Gjest: anser spørsmålet ditt som litt teit; men jeg mener selvsagt romantisk stil på skapet. Jeg liker å ha stil på rommene mine i huset mitt, og anser soverommet som et mykt og romantisk sted, og ønsker stilen deretter, for deg som ønsker det inn med teskje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...