Gjest Kaotisk Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei, har flyttet inn i nyinnkjøpt hus og etter en real oppussing, begynner det å bli bra her! SLiter noe inni granskauen med å finne noen fine, romantiske garderobeskap til soverommet vårt - aller helst i hvitt. Noen tips til gode butikker evt. nettsteder hvor jeg kan skaffe dette til veie? Har allerede svipet innom Skeidar,Ikea og A-møbler, og er ikke overimponert, akkurat.... Linnea-serien til skeidar, er et godt eksempel til stilen jeg er på jakt etter, men ikke helt der, likevel. Vi har et 3-dørs garderobeskap i denne serien i Entreen, og ønsker derfor noe annet i soverommet. Tusen takk for gode tips!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemmera Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hva med å se hos Bolina på Stabekk? er ikke sikker på hva de har av skap, men de har nok litt den stilen jeg tror du er ute etter montér har noen (side 14: ) www.monter.no/Oppbevaring%202006_NVl-p.pdf.file men de blir kanskje litt for plaine? Endret 14. juni 2006 av Nemmera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Hva i all verden er et romantisk klesskap? Kan ikke med min beste vilje forestille meg at et klesskap kan ha noe med romantikk å gjøre???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaotisk Skrevet 15. juni 2006 #4 Del Skrevet 15. juni 2006 Gjest: anser spørsmålet ditt som litt teit; men jeg mener selvsagt romantisk stil på skapet. Jeg liker å ha stil på rommene mine i huset mitt, og anser soverommet som et mykt og romantisk sted, og ønsker stilen deretter, for deg som ønsker det inn med teskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå