Gjest Gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Er det noen her som har kjøpt det og har erfaringer? Jeg vurderer kjøp men er litt usikker...
yvoesp Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 datteren vår fikk en til slik tv m dvdspiller til bursdagen ifjor men etter få mnd var den plutselig bare kaputt. Da vi leverte den tilbake til stedet den var kjøpt, fikk vi beskjed om at vi skulle få velge en helt ny tv og en dvdspiller utenom... De anbefalte ikke de i ett... Nå husker jeg hverken merke eller noe slikt, men erfaringen var ivertfall den samme..
Mini_me Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Vi har en slik på hytta,og har hatt den i ca 3 år tror jeg. Den fungerer helt greit, vi har aldri hatt noen problemer med den.
Krista83 Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Nå er det kommet flatskjerm med innebygget dvd spiller. Du får jo ikke alle de funksjonene på et slikt apparat som du kan få på to andre, men de skal være ok i kvalitet. Men husk man betaler også for kvalitet!
LilleBille Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Vi har flatskjerm med innebygd DVD - og en vanlig med innebygd vhs - og er veldig fornøyd med begge. (Er hhv. 6 og 2,5 år gamle)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå