Gjest Mireya Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Vises 14/6 14:10 Denne episoden Doktor Oz er i studio for å fortelle om den farligste sykdommen som rammer kvinner. En av to kvinner dør av sykdommen, og det kan være deg! Originaltittel The Oprah Winfrey Show Hvilken sykdom kan det være?? Nå må jeg se..
iviking Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Det er nok brystkreft tipper jeg, vet ikke, enten det eller HIV
nat26 Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Sikkert brystkreft.Får ikke sett på det for det er snart fotball
Gjest Mireya Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Det handlet om hjerte- og karsykdommer. Må si at det overrasket meg litt at 50% av amerikanske kvinner dør på grunn av det. (At det var så mange!) Tenkte å skru av etter en stund, men så var det en lege som hadde med seg ekte, døde menneskeorganer i studio, og da ble jeg jo sittende og se på, helt fascinert.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Vel, var det ikke hjerte- og karsykdom da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå