Angelfairy Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Er det noen her som har bursdag i Januar? jeg har bursdag 31 januar! Er møkk lei av å ha bursdag på vinteren. skulle ønske jeg hadde det om sommeren....
Gjest Miloine Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Nei jeg har bursdag i oktober, men broren min er nyttårsbarn
Arkana Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Det er ikke bare kult å ha bursdag om sommeren. Jeg har bursdag 29 juli og kan huske mang en barnebursdag hvor det kom 2 gjester fordi alle var på ferie. Når det er sagt er dette eneste ulempen og jeg er ellers veldig fornøyd med valg av fødselsdag. Samboeren min har bursdag 15 august, og det var stort sett alltid første skoledag etter sommerferien, tror ikke han syntes det var så morsomt bestandig.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Desember her, ganske surt og kaldt da også. kan ikke huske at jeg har syntes det har vært noe problem noen gang?
Gjest Skya Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Er nok bedre å arrangere en fest på vinteren enn på sommeren når så mange er på ferie. Jeg er vårbarn og trives godt med det.
Malou Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg er også født i januar! Ikke den festligste måneden å ha bursdag i nei, men bedre enn å ikke ha bursdag i det hele tatt (eller noe sånt.) I det minste er jeg da ikke født i desember!!
Gjest splæsj Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Er det noen her som har bursdag i Januar? jeg har bursdag 31 januar! Er møkk lei av å ha bursdag på vinteren. skulle ønske jeg hadde det om sommeren.... ← Åssen da, ville du bytte?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har bursdag 13. januar. Har vel egentlig aldri sett på det som et problem... Men da jeg var liten ville jeg også ha utebursdag, så jeg foreslo å ha snøbursdag... Mamma nektet
Impala Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har også bursdag i januar, og har aldri sett på det som noe problem. Var litt spesielt å ha bursdagsselskap når det var godt over 30 minus ute da, men det var bare å fyre ivei det
Angelfairy Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2006 ja, jeg vil veldig gjerne bytte bursdag... til en gang på sommeren... for da går det ann å feire den ute på en sommerfest, og man slipper å se ut som en pol-vått når mann er ute(sånn som om vinteren) hade vært mye gøyere å feire den om sommeren.. kan jo alltids drøye med å feire bursdagen til sommeren, men... hmm kanskje jeg skal gjøre det.. men det blir jo ikke det samme da... noen som vil bytte dag med meg?
Miss Moonlight Skrevet 24. juni 2006 #11 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har bursdag 2.januar... litt kjipt aa ha saa naert jul men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå