Gå til innhold

Hvor og hvordan

Fremhevede innlegg

Gjest PostmanPat
Skrevet

Jada, jeg har lest opptil flere tråder om dette tema her inne men må få spørre:

Min nye kjæreste syns det er digg at jeg kommer andre steder enn i henne. Det er, i følge henne, litt x-tra sexy og også ganske så praktisk etterpå selv om det ikke er det viktige her. Hun digger også "normalen", at jeg kommer i henne.

Men - hun foretrekker at jeg runker selv når jeg spruter og det var nytt for meg.

Tidligere har jeg kun erfart at partneren min tilfredsstiller meg. Min første reaksjon var at jeg syntes det var litt rart men nå er det helt greit, tross alt jeg som kjenner junior best også da. Noen ganger tar hun på meg, kjæler med ballene, stryker meg på ryggen/brsytet eller knar rumpa mi når jeg kommer, andre ganger tar hun på seg selv mens jeg ser på og alt det der er bare stas.

Så - spørsmålet blir da: Vanlig at dere jenter liker å se gutten bruke egne hender til å avslutte eller ønsker dere helst å utføre håndarbeidet selv? Bare nyskjerrig på hvordan andre liker det......? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil helst at han gjør det selv. Da er jeg sikker på at det blir akkurat slik han vil ha det, og det er deilig å se på.

Gjest d'Arc
Skrevet

Noen ganger fullfører jeg, andre ganger gjør han det selv.

Jeg liker begge deler, og blir veldig tent når han tar på seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Noen ganger fullfører jeg, andre ganger gjør han det selv.

Jeg liker begge deler, og blir veldig tent når han tar på seg selv.

:Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Liker når han gjør det! Veldig erotisk å se på.. samt lærerikt!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker å gjøre det selv, føler jeg har gjort dagens gode gjerning når han kommer hoho!

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde følt meg snytt for noe hvis jeg måttet gjøre det selv :forvirret:

Skrevet

Det varierer, liker at han gjør det.. men liker også og gjøre det selv :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...