Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Hei!

Jeg reagerer på veldig mange maskaraer. Ved at det svir i øynene, VELDIG.

Jeg har prøvd mange forskjellige. Men den jeg har endt opp med er Lacome. Men jeg svir i øynene av den og, etter å ha gått med den en hel dag.

Er det noen som har noen tips om andre maskaraer som er bra for de som er allergisk?????

Takk på forhånd!!! :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg har veldig sensitiv hud, og får ofte eksem/utslett/svie, etc, også av mascara.

Jeg bruker kun Biotherm og Clinique i nærheten av øynene. Får kke svie og røde øyne av Biotherm sin øyneskygge, mens jeg reagerer på veldig mange andre merker. Samme med mascaraen fra Biotherm.

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Jeg har veldig sensitiv hud, og får ofte eksem/utslett/svie, etc, også av mascara.

Jeg bruker kun Biotherm og Clinique i nærheten av øynene.  Får kke svie og røde øyne av Biotherm sin øyneskygge, mens jeg reagerer på veldig mange andre merker.  Samme med mascaraen fra Biotherm.

Hvor får jeg kjøpt Clinique, og Biotherm???

Gjest Gjest
Skrevet

Clinique er jeg også veldig fornøyd med, og jeg har også problemer med allergi. Jeg har fått tak i parfymerier og tax-free (Mye billigere, selvfølgelig...)

Er mulig de har noe på www.strawberrynet.com også?

Skrevet

Clinique har jeg også vært veldig fornøyd med. :Nikke:

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Clinique har jeg også vært veldig fornøyd med. :Nikke:

Er det noen spesielle butikker du vet at det går an å kjøpe den???

Gjest Gjest
Skrevet

Kan kjøpe på estetique, men om du vil ha det billig kan du bestille fra www.straberrynet.com.

Skrevet

Jeg har lest en gang at de aller fleste mascaraer inneholder litt nikkel, og noen mer enn andre selvfølgelig. Så hvis man har nikkelallergi, bør man være forsikitg.

Et merke som de har på apoteket skal inneholde mindre enn andre, men jeg vet ikke om denne er noe god (merket heter aco eller noe i den dur)

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Jeg har lest en gang at de aller fleste mascaraer inneholder litt nikkel, og noen mer enn andre selvfølgelig. Så hvis man har nikkelallergi, bør man være forsikitg.

Et merke som de har på apoteket skal inneholde mindre enn andre, men jeg vet ikke om denne er noe god (merket heter aco eller noe i den dur)

Jeg har prøvd det på apoteket. Og tålte ikke det heller. Det er visst nikkel i den og. Men veldig lite.

Skrevet
Jeg har prøvd det på apoteket. Og tålte ikke det heller. Det er visst nikkel i den og. Men veldig lite.

OK. Da er det vel kanskje ikke nikkelet du reagerer på, men noe annet..

Det er jo en mulighet å bruke permanent farge på vippene og hvis du tåler det bedre..

Lykke til med jakten! :)

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
OK. Da er det vel kanskje ikke nikkelet du reagerer på, men noe annet..

Det er jo en mulighet å bruke permanent farge på vippene og hvis du tåler det bedre..

Lykke til med jakten! :)

Ja, det får vel bli nødløsningen!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...