tuji Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Vet ikke om dette hører inn under denne kategorien, men men. Er det noen av disse produktene som skal fjerne striper i DVD-er som faktisk virker? Har noen barnefilmer som har fått litt hard medfart.
Litt Lost Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Mener det var en test på dette et eller annet sted. Husker ikke helt hvor... Så mye til hjelp er jeg i dag. Men har hørt at zalo kan gjøre nytten, dog den testen viste at zalo ikke gjør stort. Men kan være verdt å prøve kanskje?
Gjest Tyr Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Zalo vet jeg ikke, men tannkrem derimot, det kan hjelpe. Smør på littegrann tannkrem, gni det utover med fingrene i sirkel rundt om på DVD en. Ikke fra senter og ut... Men er stripene for dype hjelper det ikke med tannkrem. Det skal også finnes en plastsak som er til fjerning av riper, legger ut en link om jeg finner den..
Krista83 Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Det selges en ting på elektro butikkert som skal være kjempe god. Den reparerer alle dvd-cd plater. koster rundt 400 tror jeg så det blir jo en investering.
iingvild Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har lånt en del cd-plater på biblioteket og brukt de i data'n. Den er gjerne litt kresen til platene, og de fra biblioteket er ofte oppripede. Når jeg tar en liten behandling med zalo: Tar Zalo rett på plata og gnikker litt med en ren finger, skyller av. Tørker med tørkepapir. Da funker den fint i data'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå