Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg er en jente som ikke bruker truser om sommeren så lenge det er varmt i været. Hjemme er det viktig at kjørtelengen er slik at jeg ikke føler at folk kan bli oppmerksom på dette. På ferie i syden er det naturligste ting i verden å ikke ta hensyn til skjørtelengden, og da er jo lengden i noen grad svært kort. Jeg føler at det ikke spiller noen rolle om noen skulle få et glimt. Det virker som om sjenansen ligger igjen hjemme. Hvordan er det med dere andre jenter? Det skulle vært spennende å vite. Jeg sitter med en følelse av at jeg er ganske alene om dette , men det ville vært en trøst å vite st det er andre som har det som meg. Ferien nærmer seg jo med stormskritt, og det vill vært godt å kunne reise å hvite at det er medsøstre som har det som meg. Føle seg litt mer normal liksom. Vær så snill å svar!!!!!! Hilsen "ikke helt ung".
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Eh...hvorfor gå rundt å vise fram understellet til fremmede?
Missbumblebee Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Tja, det hender jeg går truseløs, men jeg syns det er helt greit at ingen andre vet om det. Og ang syden, korte skjørt og truseløs: pass litt på hvor du er da, noen land er ganske konservative, og det er da igen vits i å støte folk?
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hvor er det du skal da? Jeg mener du bør vise respekt for kulturen i landet du skal feriere i. Er det et muslimsk land du skal til, mener jeg du absolutt ikke bør gå truseløs og heller ikke med kort-korte skjørt. Synes også det er respektløst av de skandinaviske jentene å løpe rundt på stranda toppløse, ikledd en liten tanga i land som Tyrkia, når andre kvinner bader i burka. Flere steder har kulturen blitt ødelagt av turismen. Sett deg inn i kulturen og innrett deg etter den. Endret 14. juni 2006 av Sukkerert
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Hvor er Sexy C ? ← H*n kommer nok, og forteller hvor vulgære vi er alle sammen.
Henna Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 På ferie i syden er det naturligste ting i verden å ikke ta hensyn til skjørtelengden, og da er jo lengden i noen grad svært kort. Jeg føler at det ikke spiller noen rolle om noen skulle få et glimt. Det virker som om sjenansen ligger igjen hjemme. ← Sjenanse som ligger igjen hjemme på sydentyr er vel ikke et helt ukjent fenomen, om det er skjørtelengde eller andre ting. Personlig synes jeg folk skal te seg som de ellers gjør når de er i syden. For folks oppførsel kan til tider være skjemmende da all moral og fornuft tydeligvis ikke ble pakket med. Ting er ikke mer greit fordi det gjøres et annet sted. Så er vel ikke truseløs med kort skjørt heller det verste, og du gjør hva du lyster. Men når du er likegyldig til om folk får et glimt, må du også være klar over hvordan du viser deg for andre. Og at folk kan oppfatte deg som lett og villig. Jeg går selv ofte truseløs, men der er det ikke rom for kikk for andre enn kjæresten. Uansett hvor i verden jeg er.
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Jeg skal ikke til noe mer orginalt enn til Teneriffe. Jeg følger deg helt og holdent med hensyn til å respektere andre lands regler. Og for all del ikke støte noen. Jeg føler Kariøyene er ganske liberale.
wind-up bird Skrevet 14. juni 2006 #9 Skrevet 14. juni 2006 Jeg for min del har egentlig ikke lyst til å se understellet, som bellatrix så pent kalte det, til tilfeldige mennesker på gaten.. Du må gjerne gå uten truse, men da syns jeg at skjørtet bør være langt nok og. Og som noen andre nevnte bør man definitivt se an landet man reiser til mtp hvor mye man kler av seg.
Henna Skrevet 14. juni 2006 #10 Skrevet 14. juni 2006 Ved å gå slik vil du alltid kunne støte noen. Uansett om det er liberalt eller ikke.
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 14. juni 2006 #11 Skrevet 14. juni 2006 Når jeg sier at jeg ikke bryr meg om folk får et glimt mener jeg selvsagt ikke at jeg går slik for å vise meg frem. Selvfølgelig sitter jeg ikke å skrever eller bøyer meg slik at folk ikke kan unngå se. Men du vet jo aldri. Det kan jo være i et ubetenksom øyeblikk.
Sniken Skrevet 14. juni 2006 #12 Skrevet 14. juni 2006 På ferie i syden er det naturligste ting i verden å ikke ta hensyn til skjørtelengden, og da er jo lengden i noen grad svært kort. ← Hvorfor i det hele tatt ha skjørt når lengden ikke spiller noen rolle? Skal man ha et så kort skjørt at både rumpeballer og selvekjønnet er synslig for andre kan man like gjerne reise på nudistferie......
Gjest 2324 Skrevet 14. juni 2006 #13 Skrevet 14. juni 2006 Helt greit å gå truseløs, gjør det selv innimellom. Men skjørtet bør absolutt være langt nok for det. Det er smakløst å vise frem godsakene til tilfeldige forbipasserende på gata. Uansett hvor i verden man er.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #14 Skrevet 14. juni 2006 Jeg skal ikke til noe mer orginalt enn til Teneriffe. Jeg følger deg helt og holdent med hensyn til å respektere andre lands regler. Og for all del ikke støte noen. Jeg føler Kariøyene er ganske liberale. ← Jeg synes ikke det er mer greit å gå truseløs under korte skjørt på Kanariøyene enn her. Du vil bygge opp om ryktet og fordommene mot skandinaviske jenter. Viss du absolutt vil gå sånn, synes jeg faktisk det er bedre å gjøre det her hjemme.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #15 Skrevet 14. juni 2006 Jeg for min del har egentlig ikke lyst til å se understellet, som bellatrix så pent kalte det, til tilfeldige mennesker på gaten.. Du må gjerne gå uten truse, men da syns jeg at skjørtet bør være langt nok og. Og som noen andre nevnte bør man definitivt se an landet man reiser til mtp hvor mye man kler av seg. ← HELT enig.
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 14. juni 2006 #16 Skrevet 14. juni 2006 Bare en liten korrigering. Et ganske kort skjørt for meg er ca. 10 CM. over knærne. Så jeg synes at kommentaren til å gå å vise understellet for alle var drøyt. Det er noe jeg ikke ville gjort under noen omstendigheter. Det jeg mente var at om noen fikk et glimt så hadde jeg ikke brydd meg. Det skal jo litt til å oppdage da hvis man bare er omtenksom på hvordan man sitter osv. Jeg beklager at dette med skjørtelengde var litt missvisende.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #17 Skrevet 14. juni 2006 Bare en liten korrigering. Et ganske kort skjørt for meg er ca. 10 CM. over knærne. Så jeg synes at kommentaren til å gå å vise understellet for alle var drøyt. Det er noe jeg ikke ville gjort under noen omstendigheter. Det jeg mente var at om noen fikk et glimt så hadde jeg ikke brydd meg. Det skal jo litt til å oppdage da hvis man bare er omtenksom på hvordan man sitter osv. Jeg beklager at dette med skjørtelengde var litt missvisende. ← Greit nok det, men uansett: "et glimt"???? Nei takk..
Nabodama Skrevet 14. juni 2006 #18 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Bare en liten korrigering. Et ganske kort skjørt for meg er ca. 10 CM. over knærne. Så jeg synes at kommentaren til å gå å vise understellet for alle var drøyt. Det er noe jeg ikke ville gjort under noen omstendigheter. Det jeg mente var at om noen fikk et glimt så hadde jeg ikke brydd meg. Det skal jo litt til å oppdage da hvis man bare er omtenksom på hvordan man sitter osv. Jeg beklager at dette med skjørtelengde var litt missvisende. ← jeg hadde brydd meg hvis jeg satt på en kafe for å spise, og så rett opp i understellet ditt der du satt ved nabobordet. En er ikke oppmerksom på hvordan man sitter hele tiden. Og det må da være mye mer avslappende å slippe å huske det til enhver tid også? Eller er det kanskje litt spennende å tenke på at "noen får et glimt"? Men det er kanskje ikke like morsomt hvis noen kommer bort til deg på kafèen og ber deg kneppe igjen beina? Det ville jeg gjort, nemlig. Både høyt og tydelig. Endret 14. juni 2006 av Nabodama
Gjest eeee Skrevet 14. juni 2006 #19 Skrevet 14. juni 2006 Uff, nei det blir så vulgært og harry. Billig. Hvorfor vise frem kjønnet ditt? Er det så veldig plagsomt med en truse? Selv kunne jeg ikke gått uten for da ville jeg syntes det var ekkelt å sitte på andres stoler, få skiten direkte på kjønnet liksom? Og hva med den fuktigheten som alltid er de`r? Flekker på stolen? Eller våte innsider på lårne? Nei, æsj. Truse synes jeg man kan ha på. Finnes noen som er reltivt lite dekkende annet enn der det trengs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå