Sjura Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte etter å ha sett videoen. Hun ser bare uendelig billig ut. Og det er ganske bra jobba så mye penger som den dama har.. Sangen var foresten ikke så verst, men det innrømmer jeg selvsagt ikke.
Titti72 Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Synger hun ordentelig eller bruker hun den babystemmen sin?
Malou Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Låta var som forventet helt tragisk. Videoen var vel forsåvidt ikke så mye værre enn mye annet jeg har sett. Jeg leste en gang at hun hadde uttalt at stemmen hennes minnet om Christina Aguilera's. Synes ikke jeg la særlig mye merke til det...
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 syntes faktisk sangen var bedre enn forventet (paris hilton likssom...) og videoen var ikke så ille i forhold til mange andre musikkvideoer. christina aguilera f.eks har stemme men du så slutty hun var i dirrty-videoen (og hundre andre sammenhenger...)... men siden det er PH som alle elsker å hate så blir det med en gang myye værre enn om noen andre hadde gjort akkurat det samme...
Sahara Skrevet 14. juni 2006 #6 Skrevet 14. juni 2006 Har bare hørt litt av den, og ble faktisk positivt overrasket. Ikke at den var knallbra, men trodde den skulle være mye verre.
Gjest Embla s Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 Hvorfor tror alle at dette skal være så dårlig? Med de midlene og kontaktene hun har skal det vel godt gjøres at produktet blir direkte dårlig? Regner ikke med at hun har skrevet tekst&musikk selv? Eller at hun spiller selv? Regner også med at hun ikke gjør så mange live-opptredener (uten playback)?
wind-up bird Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Utrolig kjedelig sang og like kjedelig video spør du meg.. Hadde ikke hørt om den før nå, så jeg søkte litt rundt, antar at det er denne det er snakk om?
snøfnugg Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 Hun har jo brukt 2,5 år på plata si,så da var jo resultatet fantastisk. Syns det var helt greit. Ikke revolusjonerende for pop musikken,men helt ok.
Gjest Embla s Skrevet 15. juni 2006 #11 Skrevet 15. juni 2006 Uff, nå som jeg har hørt den: utrolig kjedelig sang og video
fuerza Skrevet 15. juni 2006 #12 Skrevet 15. juni 2006 Sangen: Kjedelig Videoen: Spiller ALT for mye på utseende, glemmer musikken. Da blir det fort tragisk. Sangstemmen: Bedre enn forventet.
tuji Skrevet 15. juni 2006 #13 Skrevet 15. juni 2006 Lett å høre at hun ikke kan å synge. Auto tunen har garantert gått varm under denne produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå