Dragsund Skrevet 14. desember 2002 #1 Del Skrevet 14. desember 2002 Sitter nå her og diskuterer med mine skandinaviske venner om hvilket av landene som først kom frem med Olsenbanden. Så.... var det Norge, Sverige eller Danmark som var først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. desember 2002 #2 Del Skrevet 14. desember 2002 Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. desember 2002 #3 Del Skrevet 14. desember 2002 Så vidt jeg vet var det nok Danmark som hadde originalen.' Ser ut til at jeg hadde rett http://www.aftenposten.no/kul_und/kultur/d69532.htm Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. desember 2002 #4 Del Skrevet 14. desember 2002 Forresten.. Den første Norske kom i 1969, mens Danmark var ute med den første laget i 1967.. Milla hadde rett. Hadde ikke fått med meg at Danmark hadde Olsenbanden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 14. desember 2002 #5 Del Skrevet 14. desember 2002 Vel....man skal ikke utelukke Sverige....... Jönsonligaen milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #6 Del Skrevet 15. desember 2002 Tusen takK for svaret, jenter! Da var det Danmark! Og Sverige var visst sist... og mine svenske venner som var strengt bestemt på at det var de som startet det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 15. desember 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 15. desember 2002 Tusen takk for svarene, jenter! Da var det Danmark! Og Sverige var visst sist... og mine svenske venner som var strengt bestemt på at det var de som startet det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå